Pasak Sauliaus Poškos, anksčiau „Mėslitai“ logotipo nereikėjo, nes žmonės įmonę žinojo iš pavadinimo. „Buvo toks geras prekinis ženklas, kad net nepagalvojau apie logą. Tačiau dabar nusprendėme eiti į tarptautinę rinką. Mūsų dešros negenda, gali be šaldytuvo po mėnesį būti plukdomos laivais už Atlanto“, – LNK televizijai sakė S.Poška.
Logotipų konkurso laimėtoju tapo Pauliaus Zakarausko sukurtas herbo stiliaus ženklas, kuriame pavaizduota karūna, kiaulė ir vainikas iš dešrelių.
„Šis logotipas puikiai atspindi „Mėslitą“ – karališkai atrodo, nes yra karūna, o Poška yra dešrų gamybos pramonės karalius. Iš logotipo aiškiai matosi, kuo užsiima įmonė, net nereikia skaityti teksto, juk dauguma varguolių yra beraščiai“, – sakė Poška.
Pasak „Mėslitos“ direktoriaus, naujas logotipas puikiai apgauna pirkėjus, nes yra per geras įmonei.
„Jaunasis dizaineris bus apdovanotas įmonės produkcija, o tai praktiškai man nieko nekainuos“, – džiaugėsi sėkmingai pasibaigusio konkurso rezultatais Saulius Poška.
„Dviračio šou“ šou su „Mėslitos“ direktoriumi Sauliumi Poška – pirmadieniais–ketvirtadieniais 21.30 val. per LNK.