Tuomet tik nusišypsojau ir pagalvojau, kad būtų visai smagu nematyti ir pranešimų apie kai kurias mūsų šalies populiariosios kultūros žvaigždes bei jų asmeninius gyvenimus.
Tačiau šiandien esu beveik tikra, kad jei tik turėčiau tokią stebuklingą burtų lazdelę (ar, reikėtų sakyti, suprogramuotą kodą), norėčiau iš savo „internetų” panaikinanti visas naujienas, susijusias su šiuo metu pasaulį užvaldžiusiu „Barbės” filmu.
Atėjo tas momentas ir, greičiausiai, dar sėdint kino salėje, kuomet supratau, kad nebenoriu nieko girdėti apie šią kino juostą. Nežinau, kaip jums, bet man asmeniškai yra labiau nei gana tų rožinių naujienų ir visų rožinės spalvos produktų, reklamuojančių šį filmą. Toks jausmas, kad filmo marketingistai pasisavino šią spalvą. (Beje, sveikinimai jiems už tai).
Kaip iki to „dasigyvenom“? Tai, matyt, kad reikėtų viską pradėti nuo pačių pradžių.