Milda Helovinui ruošėsi visą mėnesį: 19 šiurpių įvaizdžių ir svajonė dirbti kine

Grimerė, vizažistė Milda Žvirblytė šiemet Helovino laukė kaip niekad įnirtingai – mergina priėmė „spooktober“ iššūkį ir mėnesį praleido ruošdama šiurpą keliančius įvaizdžius. 15min grimerė ne tik pristatė jų rezultatus, bet ir plačiau papasakojo apie kilusius iššūkius, kelią į grimavimą ir neseniai laimėtą apdovanojimą.
Milda Žvirblytė
Milda Žvirblytė / Asmeninio albumo nuotr.
Temos: 2 Helovinas Makiažas

Visą spalio mėnesį „TikTok“ platformoje @callmesparrow vardu pasivadinusi grimerė, vizažistė Milda Žvirblytė dalijosi šiurpą keliančiu turiniu, mat nusprendė priimti „spooktober“ iššūkį – kasdien pristatyti po vieną jos kurtą Helovino įvaizdį. „Norėjau išbandyti save“, – apie 15min pristatomą išskirtinį grimą kalba ji.

Vidutiniškai skyrė po 4 valandas

Nors užsibrėžto tikslo – 31-o įvaizdžio – Mildai pasiekti nepavyko dėl nuo per dažno odos valymo atsiradusių odos problemų, grimerė dabar gali pasidžiaugti kitais 19, kurie jau spėjo sulaukti gausybės komplimentų.

„Kadangi šiuo metu sau leidau paatostogauti ir pažaisti su savo norais, visą laiką atidaviau būtent šiai veiklai. Deja, sukūrus 19 įvaizdžių, teko sustoti dėl odos, nes šiek tiek persistengiau ir odai visko buvo per daug.

Grimas taip paprastai nenusivalo, kaip paprastas makiažas – jam reikia specialių aliejinių valiklių, ir labai nemažai – dedamas ne vienas sluoksnis. To mano oda ir neatlaikė“, – juokiasi M.Žvirblytė.

Mildos kurti įvaizdžiai – galerijoje:

Ji priduria vidutiniškai vienam įvaizdžiui skyrusi po 4-ias valandas, tačiau darbams užsitęsus tai galėjo trukti ir 6-ias. „Per dieną tokių įvaizdžių padarydavau du, taigi, praktiškai visą dieną jiems kurti ir skirdavau“, – pripažįsta grimerė.

Rezultatais mergina pasidalijo ir savo instagramo, ir „TikTok’o“ platformoje. Čia ji pasakoja sulaukusi ne tik komplimentų, bet ir siūlymų bendradarbiauti.

„Labai smagu matyti, kai žmonės džiaugiasi už tai, ką darau. Po šių įvaizdžių pristatymo buvo tikrai labai daug gerų reakcijų. Net ir žmonės, su kuriais nebendrauju, pagiria, pasidžiaugia, o tai labai pamalonina širdį, – juokiasi pašnekovė. – Be to, „spooktober’is“ man labai pagelbėjo, atsirado daugiau susidomėjusių žmonių, kurie pamatė, ką darau, ir norėjo, kad makiažą padaryčiau jiems, arba užsimanė bendradarbiauti. Kai kurie žmonės netgi siūlė kartu nusifilmuoti.“

Asmeninio albumo nuotr./Mildos Žvirblytės kurtas Helovino įvaizdis
Asmeninio albumo nuotr./Mildos Žvirblytės kurtas Helovino įvaizdis

Mokytojas – internetas

M.Žvirblytė pasakoja grimu ir vizažu užsiimati jau apie penkerius metus. Meilė šiai sričiai užgimė merginai dar bestudijuojant interjero dizainą.

„Viską pradėjau labai atsitiktinai – tiesiog susidomėjau pamačiusi, kaip tai daroma internete. Tada sužadėtinis paskatino pradėti mokytis, padovanojo man pirmuosius šepetėlius ir šešėlių paletę. Visko išmokau pati, internete žiūrėdama filmukus. Tiesa, neseniai profesinėje mokykloje įgijau grimerės profesiją, bet tai jau buvo po to, kai viską išmokau“, – šypsosi Milda.

Asmeninio albumo nuotr./Mildos Žvirblytės kurtas Helovino įvaizdis
Asmeninio albumo nuotr./Mildos Žvirblytės kurtas Helovino įvaizdis

Beje, visai neseniai M.Žvirblytės talentas buvo įvertintas ne tik „patiktukais“ – grimerė dalyvavo „NYX Professional Makeup“ organizuotame konkurse Baltijos šalyse ir jį laimėjo.

„Tai buvo penkti metai, kai čia dalyvavau, – sako grimerė. – Šiais metais konkurso tema buvo Ozo miesto burtininkas, arba kitaip – „Twisted world of Oz“. Savo filmuke tą ir bandžiau perteikti: mintis buvo tokia, kad esu ragana, kuri veidrodyje atrodo visai kitaip.“

Dėl gauto apdovanojimo mergina teigia labai besidžiaugianti ir sustoti visai neketinanti. Jos svajonių sąraše – darbas kino aikštelėje su aktorių grimu.

„Labai norėčiau papulti į filmavimus, televiziją, išmėginti save. Aišku, gal filmavimai būtų įdomiau, nes ten reikia daugiau grimo. Mano svajonė būtų pabūti visame tame sąmyšyje“, – šypsosi M.Žvirblytė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis