Milita Daikerytė atvirai – apie šaltą įvaizdį ir laikotarpį be muzikos

Ledo karalienė – taip vieno ryškiausių televizijos projektų „X faktorius. Žvaigždės“ užkulisiuose vadinta jo nugalėtoja tapusi Milita Daikerytė. Gyvenimo būdo laidoje dainininkė žiūrovams atskleidė, kodėl gavo tokią pravardę ir ką teko ištverti jaunai moteriai, kol išaušo jos šlovės valanda.
Milita Daikerytė
Milita Daikerytė / Vidmanto Balkūno / 15min nuotr.

Milita turi karčios patirties, kai, užlipus ant olimpo, sėkmė ima ir nusigręžia, tad tai, kad ji viso projekto metu buvo laikoma lydere, jai ramybės neatnešė. Laidos viešnia neslepia jautusi žmonių palaikymą ir ją lydinčią sėkmę, ir, žinoma, slapta tikėjosi laimėti, bet „žaidimas yra žaidimas“, tad atsipalaiduoti ir užmigti ant laurų ji sau neleido.

Atsipalaiduoti neleido ir filmavimo metu vykę netikėtumai, ir permainingos žiūrovų nuotaikos bei kiti įvykiai, apie kuriuos Milita atvirai papasakojo laidos „Pasaulis pagal moteris“ žiūrovams. Jie taip pat sužinojo, už ką gi balsavo pati Milita ir kuo čia dėta... karma.

Kelias muzikos ritmu

Laidos viešnios kelias į muzikos pasaulį prasidėjo dar vaikystėje – ji lankė muzikos mokyklą, muzikos pamokas. Milita prisipažįsta, kad pradėjusi dainuoti daugiau laiko skirdavo pasirodymams nei balso tobulinimui, nes jos dainavimo mokytoja tikėjo, jog jai reikia daugiau rodyti save ir savo talentą. Niekas neabejojo, kad Milita skirta scenai.

LT Media Room nuotr./Milita Daikerytė
LT Media Room nuotr./Milita Daikerytė

Tačiau, kaip viskas greitai prasidėjo, taip viskas netikėtai ir sustojo. Dainininkė atvirai papasakojo, kodėl ji metė sceną ir nusigręžė nuo muzikos – to, kas jai tai puikiai sekėsi.

„Kai esi paauglys – tu viską išgyveni kitaip. Tai buvo tikrai didelis krūvis ant jauno žmogaus pečių, buvo įvairių situacijų – teko kreiptis ir į psichologą, teko ir grįžus namo užsidaryti kambaryje ir prašyti, kad niekas į jį neitų...“, – apie sunkias akimirkas pasakoja dainininkė, visuomet būdavusi labai atvira, linkusi kalbėtis ir spręsti problemas, tačiau niekada nerodydavusi savo silpnumo.

Jautri ledo karalienė

Milita laidos vedėjai Kristinai Rimienei paatviravo, kad nepaisant šalto įvaizdžio, ji, kaip ir kiti, turi jausmus bei viską jautriai išgyvena. Moteris viską linkusi „susiurbti“ į save ir dirbti su savo emocijomis viduje, niekam apie tai net neįtariant.

fotodiena.lt nuotr./Milita Daikerytė
fotodiena.lt nuotr./Milita Daikerytė

Šiandien ji stovi kryžkelėje, ką gi pasirinkti? Jauna moteris jau kurį laiką yra atsidavusi grožio pasauliui, tad laimėjimas televizijos projekte įstūmė ją į keblią situaciją – rinktis dainavimą ar verslą?

Ką pasirinks M.Daikerytė? Šiandien ji – psichologiškai stipri, laimėjimo verta dainininkė ir atsakinga verslininkė, tad laidos žiūrovai jau šį sekmadienį pirmieji sužinos, koks yra Militos apsisprendimas. Laidos viešnia taip pat davė patarimų tiems, kurie svajoja apie dalyvavimą panašiuose televizijos projektuose – kas žino, gal būtent šie patarimai kažkam padės apsispręsti, kuriuo keliu eiti.

Subtili improvizacija

Rubrikoje „Floristinis desertas“ laidos vedėja, floristikos dizainerė K.Rimienė sukūrė įspūdingą ir neeilinę kompoziciją, kurios pagrindu taps iš vielos ir gofruoto popieriaus sukurtas karkasas. Rubrikos žiūrovai pamatė, ko gi reikia, kad atsirastų išties išskirtinis pagrindas nuostabiai kompozicijai, galinčiai papuošti kiekvieną interjerą.

Kompoziciją papuošė egzotiškoji glorioza, eleboras, kolocefalas, karolinė žilė ir ripsalis. Kiekvienas žiedas turi savo reikšmę, prasmę ir vietą, o išskirtinis karkasas – kompozicijos ašis – leis kiekvienam žiūrovui improvizuoti savaip.

„Pasaulis pagal moteris“ – sekmadieniais 10 val. per TV3!

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis