Kvepalų pristatymas vyko dienos metu, o renginyje dalyvavę svečiai nuo kaitrios saulės slėpėsi įvairiaspalvių skėčių pavėsyje. Ispanų parfumeris Alberto Morillas, kuris yra atsakingas už kvepalų „The Indian Garnet“ kūrimą, Malaizijos „The Star Online“ laikraščiui pasakojo: „Šiai naujai kvapų istorijai mes įkvėpimo ieškojome Indijoje. Norėjau, kad kvapas primintų ne tik poilsį, bet ir visą paletę egzotiškų kelionės priminimų po įvairiaspalvę Indiją.“
A.Morillą, kuris dažnai dirba su „Bulgari“, šiuos kvepalus sukurti įkvėpė mandarininio granato akmuo.
„Mus sužavėjo šio akmens graži spalva, kuri trykšta energija, gyvumu ir unikalumu. Mane netruko apžavėti ši spalva, nes visa Indija nusidažo oranžinės spalvos atspalviais, kuomet leidžiasi saulė“, – sakė A.Morillas.
Jis taip pat pridūrė, kad įkvėpimo sėmėsi iš Indiją atspindinčio gėlių dueto – tuberozos ir krokų. Prie šių kvapų parfumeris pridėjo sicilietiško mandarino ir kvepenės (lot. osmanthus), norėdamas sukurti minkštumo ir gašlumo pojūtį. A.Morilla taip pat pridūrė, kad naujojo kvapo šiuolaikiškumui suteikė medžio aromatas.
„Kiekviena kvapo nata man priminė vis kitą sario spalvą. Šių kvepalų kūrimas man buvo lyg sukurti savo sarių kolekciją“, – sakė parfumeris.
Suprmodelis iš Lietuvos Edita Vilkevičiūtė tapo šių kvepalų reklaminiu veidu. Kalbėdama apie kvepalus Edita sakė: „Tai labai dviprasmiškas kvapas: jis leidžia tau pasijusti labai moteriška, bet jei nori, jis gali atskleisti tavo jėgą ir parodyti tavo stipriąją pusę.“
175 centimetrų ūgio gražuolė prisipažino, kad Indiją įsimylėjo, kai pirmą kartą joje apsilankė. „Tai yra magiška vieta. Visada svajojau čia apsilankyti, tačiau niekada tam neradau laiko“, – teigė modelis. Neseniai Edita pasirodė kampanijos „Bulgari“ reklamoje, kurioje ji pozavo visiškai nuoga ir buvo pasipuošusi žiedu ir apyranke.