Savo nepasitenkinimą S.Starkutė išreiškė „Facebook“ tinkle. Čia žinoma moteris rašė:
„O čia dažnai taip atėjus į Užupio piceriją staiga rezervacijos dingsta, o aptarnaujantis personalas net nesiteikia ištaisyti savo padarytų klaidų? Pvz., barmenas Kristijonas, ar koks ten jis, atėjęs su šypsena šaiposi: „Ne taip išgirdau laiką, bet nematau tame problemos, ką norit, tą darykit, norit laukit, norit išeikit.“
Ne taip išgirdau laiką, bet nematau tame problemos, ką norit, tą darykit, norit laukit, norit išeikit.
Na, ačiū jam už pasiūlymą, tai mes ir patys suprantam, bet įdomiausia tai, kad staliukas kaip tik atsilaisvina ir mes mandagiai numojam ranka sakydami „atsisėsim čia“, o jis atrėžia „Ne, neatsisėsit, nes šitas staliukas rezervuotas“!!! Ir man galvoje viena mintis – „Wtf???!!!“
Pasiaiškinimas paprastas – tas staliukas 4 ar 5 žmonėms, o mes tik du. Dar bandžiau pasiūlyti išeitį – atskirti staliukus, bet barmenas mėgavosi atsakinėdamas neigiamai su šypsena veide. Nu, normaliai varo chebra! Savininkams ryškiai vertėtų susimąstyti apie savo personalo bendravimą ir „skaitymąsi“ su klientais...“
Ne taip suprato
Žmonės.lt susisiekė ir su minėtos picerijos administracija. Administratorė Edita patikino, kad situacija kavinės vadovybei žinoma.
„Įvyko klaida. Mes laukėme jų 13:30 val., o jie atėjo valanda vėliau. Barmenas blogai užsirašė jų rezervacijos laiką“, – paaiškino administratorė.
Paklausta apie S.Starkutės įvardintas barmeno patyčias, administratorė tikino kalbėjusi su modelį aptarnavusiu darbuotoju, šis sakė su žinoma kliente bendravęs gražiai ir paslaugiai.
„Aišku, kad mes ant jo pykstame“, – sakė administratorė, reaguodama į kilusį nesusipratimą.