Monika Marija prabilo apie „naujo“ grožio supratimą: „Laimės nėra nei lašiniuose, nei modelio figūroje“

Atlikėja Monika Marija (22) pasidalijo mintimis apie šiomis dienomis „influencerių“ formuojamą požiūrį, kuriuo tariamai pasikeičia savivertė ir savigarba. Visgi Monika mano, kad laimės nėra nei „lašiniuose“, nei modelio figūroje, o ten, kur jautiesi geriausia savo versija.
Monika Marija
Monika Marija / 15min ir asmeninio albumo nuotr.

Šiomis mintimis žinoma atlikėja pasidalijo socialinio tinklo paskyroje. Monika jau ne vieną kartą mato, kaip internete gvildenama „grožio“ supratimo tema. Iki šiol į diskusijas nesivėlusi mergina nutarė į šį klausimą pažvelgti visiškai iš kitos pusės.

„Kuo toliau, tuo dažniau matau pareiškimus ir iš jų kylančias argumentų kovas „naujo“ grožio tema. Nuo žurnalų viršelių, post’ų, reklamų iki tam dedikuotų socialinių tinklų profilių, specialiai adaptuotų madų šou ir televizijos laidų. Kuo daugiau tokių pareiškimų, tuo daugiau, savaime suprantama, diskusijų.

Diskusijose nedalyvauju ir šiaip aštrių kraštutinumų nesiekiu ar didelių statement’ų savo gyvenime nedarau, bet vis dėlto suvirškinu tą informaciją ir pabandau pamatyt bent po vieną įsivaizduojamą pateisinimą iš abiejų pusių“, – įrašą pradėjo atlikėja.

Monika neslepia, kad pati niekada nebuvo įpratusi sportuoti ar sveikai maitintis. Ji labiau buvo pripratusi prie mamos gaminamo kugelio.

„Pati visada turėjau kelias „rinkes“, vienais laikais (ir Kūčių vakarais) daugiau, kitais mažiau, esmė, kad niekada nebuvau pratusi ar pratinta prie sporto disciplinos ar sveikos mitybos, labiau prie laisvai pasiekiamų cinamoninių bandelių ir švento mamos kugelio“, – rašo ji.

O „influencerių“ įrašai apie „atsivertimą į natūralumą“, anot jos, nepakeičia savivertės ar savigarbos. Monika mano, kad reikėtų ieškoti geriausios savo pačios versijos ir paklausti – ar aš esu savo pike?

„Nepaisant to, matau tik apsimestinę laimę priimant save „tokį, koks esi“. Laimės nėra nei lašiniuose, nei modelio figūroje, nei toje cinamoninėje bulkutėje. Nes nei joks plius dydžio modelis ant viršelio ar įkvepiantis post’as pas „atsivertusį į natūralumą“ „influencerį“ iš tikrųjų gi nelabai pakeičia mūsų savivertę ar savigarbą, jei žinai, kad šiandien nesi geriausia savo versija.

Prireikė man nemažai laiko ir vienos papildomos galvos, kad tai sau drąsiai ir atvirai pasakyčiau, bet dabar šita mintis mane įkvepia labiau, nei visas socialinis judėjimas. Tad noriu ta mintim ir pasidalinti – pasižiūrėję į save atsakykime ne į „kas turi būti normalu?“, o „ar aš esu savo pike?“. Aš tai nesu. Bet nuoširdžiai noriu būti, dėl to pažadu sau ieškoti patogiausio, sveikiausio, optimaliausio kelio, iki kol... būsiu“, – socialiniame tinkle savo mintimis dalijasi Monika Marija.

15min primena, kad panašiomis mintimis apie savo kūną prieš daugiau nei mėnesį pasidalijo ir Monika Pundziūtė-Monique.

„Žmogus – ne pliusų ir minusų sistema, kad savo kūno linijose įžvelgtų trūkumus ir privalumus“, – vieną po kitos mintis žėrė mergina, kurias apipavidalino savo pačios asmeninės fotosesijos nuotraukomis.

„Mano kūnas daugiau nebebus minusų ir pliusų sistema.

Atsimenu, devyniolikto gimtadienio proga pažadėjau sau lygiai po metų pasidovanoti asmeninę fotosesiją. Griežtai užsibrėžiau, kad iki tol turėsiu „pasidariusi“ savo svajonių kūno linijas. Nors tikrai stengiausi, bet praėjo metai, o mano kūnas nepakito.

Tą patį pažadą sau daviau ir atšventus dvidešimtą gimtadienį. Tačiau ir ties dvidešimt pirmu niekas nepasikeitė. Dabar man dvidešimt treji ir šie metai atnešė ne dar vieną tuščią pažadą, o susivokimą, kad ta svajonė buvo ne mano.

Tas „svajonių kūno“ tipas buvo aplinkinių nuomonės suformuotas troškimas, kuris, deja, visiškai užmarštin panardino mano meilę savo kūnui. Pamiršau būti dėkinga už tai, kad jį turiu – sveiką ir gražų“, – socialiniame tinkle rašė Monique.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis