Motoakrobato Aro Gibiežos motociklų salono atidaryme – ir žinomi žmonės

„Ilgai lauktas, legendinis motociklų gamintojas jau čia! Džiaugiamės galėdami būti tokio smagaus judėjimo dalimi“, – ketvirtadienį naujo salono atidarymo ceremonijoje kalbėjo garsiausias motoakrobatikos čempionas Lietuvoje ir pasaulinės „Red Bull“ komandos narys Aras Gibieža.
Vaidas Baumila, Aras Gibieža, Vilija Matačiūnaitė
Vaidas Baumila, Aras Gibieža, Vilija Matačiūnaitė / 15min nuotr.

Motociklininkas, o dabar – ir salono direktorius A.Gibieža pasakojo, jog „Triumph“ motociklais domisi jau seniai, o vieną jų – „Street Triple“ modelį, netgi naudoja motoakrobatikos pasirodymams.

Tokio tipo parduotuvės, pasak jo, Lietuvoje dar nėra buvę, o „Triumph“ prekės ženklas unikalus tuo, jog šių motociklų spektras apima plačią skalę – nuo klasikos iki kelioninių bei sportinių motociklų.

Į naujai Vilniuje duris atvėrusį „Triumph“ motociklų saloną atidarymo proga susirinko daugybė žymių pramogų pasaulio veidų: dainininkai Vaidas Baumila, Justinas Lapatinskas, Vilija Matačiūnaitė, Anžela Adamovič, Žilvinas Sebeika, choreografė Greta Cholina, muzikantai Marius Leskauskas, Laurynas Šarkinas, „Teleloto“ vedėjas Tadas Rimgaila, aktorius Mindaugas Papinigis.

Motociklų salono atidarymo akimirkos:

Dauguma jų, kaip ir šventės iniciatorius, – užkietėję motociklų sporto gerbėjai.

„Mane žavi motociklo kontrolė. Ta akimirka, kai tu ir plieninis žirgas tampate viena dalimi, tai yra nerealus jausmas“, – pasakojo „Red Bull“ atletas A.Gibieža.

Visus, taip pat neabejingus motociklams, naujasis „Triumph“ salonas pasitiks ne tik su dideliu motociklų asortimentu, bet ir plačia aksesuarų, detalių, aprangos pasiūla. Salone taip pat įrengtas autorizuotas servisas bei poilsio zona klientams.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis