Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Muzikos ir teatro akademijos studentams – M.Šalčiūtės paskaita: „Kiekvienas gali tapti žvaigžde“

Monika Šalčiūtė niekada nepraras šio titulo – ji buvo pirmoji mergina Lietuvoje, kurią viešumoje pradėta vadinti socialinių tinklų žvaigžde. Per kone veiklos penkmetį jai teko išbandyti daugybę sričių, o pirmadienio vakarą Monikos laukė naujas išbandymas – jos vedama paskaita Lietuvos muzikos ir teatro akademijos studentams.
Monika Šalčiūtė
Monika Šalčiūtė / Juliaus Kalinsko / 15min nuotr.

Monika Šalčiūtė pasakoja pasiūlymo sulaukusi iš atlikėjo Vido Bareikio. Jos tikslas – padėti būsimiems atlikėjams pateikti save socialiniuose tinkluose, auginti asmens prekės ženklą. O tokį pasiūlymą M.Šalčiūtė vadina tikra garbe.

„Apsidžiaugiau ir sutikau, nes turėti galimybę savo patirtimi dalytis su kitais yra didžiulis įvertinimas“, – 15min prisipažino M.Šalčiūtė.

Ji neslepia, kad galimybė kalbėti LMTA studentams yra tarsi senos svajonės išsipildymas. Nuo mažens Monika svajojo apie studijas būtent šiame universitete.

„Lankydama Balio Dvariono muzikos mokyklą buvau ruošiama tam, kad įstočiau į LMTA. Tad labai realu, kad dalis mano draugų dabar ten ir mokosi. Žinoma, pagalvojusi apie atsakomybę jaudinuosi, bet ir džiaugiuosi“, – sako mergina.

„Racing Ladies“ nuotr./Monika Šalčiūtė
„Racing Ladies“ nuotr./Monika Šalčiūtė

Paskaitai Monika Šalčiūtė ruošėsi atsakingai, nes supranta, jog socialinės medijos ir marketingas artistams yra labai svarbi sritis. O, anot jos, įdėjus daug pastangų ir noro, kiekvienas socialinius tinklus gali paversti ne tik pramoga, bet ir pragyvenimo šaltiniu.

„Apie tai, kaip parduoti save socialiniuose tinkluose, galėčiau kalbėti kelias valandas. Esu įsitikinusi, kad kiekvienas tai gali daryti, tiesiog svarbu laiku pradėti, žinoti kryptį ir įdėti daug darbo. Žinoma, vienam sunkiau, kitam lengviau, bet vienareikšmiškai kiekvienas gali tapti žvaigžde“, – įsitikinusi Monika.

Ir nors aktyvus gyvenimas socialiniuose tinkluose reiškia privatumo stoką, Monika Šalčiūtė sako savo gyvenime nieko nekeistų. Pasak jos, tokia galimybė bendrauti su žmonėmis džiugina.

„Kaip ir kiekvienam žmogui, mane aplanko visokios mintys, kuomet galvoji, kodėl pasirinkau tokį kelią. Vis dėlto labai džiaugiuosi tuo, ką turiu. Būdama "rajono mergaitė", kuri gyveno nepritekliuje, pasiekiau išties neblogų rezultatų. Kartais to gal neįvertinu, bet dienos pabaigoje tikrai esu laiminga“, – 15min sako M.Šalčiūtė.

Monika įsitikinusi, kad ir toliau aktyviai reikšis socialiniuose tinkluose, bendradarbiaus su reklamos užsakovais, mat šioje srityje galimybių yra išties daug. Visgi neatmeta, kad ateityje galėtų grįžti ir prie pedagogės darbo – ji ketverius metus dirbo šokių mokytoja.

„Nežinau, kaip gyvenimas susidėlios. Vienaip ar kitaip, ši patirtis bus labai gera, abipusė nauda tiek manęs besiklausantiems žmonėms, tiek man. Bet ar aš norėčiau būti pedagoge – nežinau, reikės dar gyvenime perdėlioti prioritetus, kad suprasčiau, ką noriu veikti“, – kalbėjo Monika Šalčiūtė.

Dar pirmadienį prašytas pakomentuoti sprendimą, šį susitikimą surengęs atlikėjas Vidas Bareikis nekalbėjo. Vėliau savo komentarą jis paviešino socialiniame tinkle.

„Mano organizuotas susitikimas su minėtuoju asmeniu vyko visai ne LMTA, ne paskaitų metu ir apskritai neturėjo nieko bendro su šia mokymo įstaiga. Jame dalyvavo keli studentai iš akademijos keli asmenys iš kitų veiklų. Susitikimo esmė buvo – socialinių tinklų marketingas ir savo prekės ženklo pozicionavimas.

Per visus keturis metus tokių neformalių susitikimų turėjome jau virš dešimties. Su tokiais svečiais kaip ( G.Liaudanskas- Svaras, K.Smoriginas, Žygimantas Kudirka-Mesijus ir kt.) O visas šitas burbulas kilo dėl to , kad Monika papublikavo savo postą apie tai, kad susitiks su LMTA studentais. Tiek.

Reziume. Dėkojame Monikai už labai informatyvų susitikimą ir atvirumą“, – „Facebook“ rašė V.Bareikis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?