Muzikos prodiusere tapusi manekenė Ernesta Elzbergaitė pasinėrė į talentų medžioklę

Modelių mokyklos „Catwalk“ vadovė bei modelis, neseniai atradusi muzikos prodiuserės pašaukimą Ernesta Elzbergaitė iš peties rūpinasi jaunąja muzikos žvaigždute Valerija Iljinaite (18). Tačiau vienos Valerijos jai negana, todėl Ernesta nusprendė kibti į muzikos talentų medžioklę.
Ernesta Elzbergaitė
Ernesta Elzbergaitė / R. Kijakauskienės nuotr.

„Čia viskas taip gyva ir netikėta, tad reikia skubiai suktis“, – apie gabių žmonių ieškojimo ypatumus ir muzikos vadybos rinką pasakojo E.Elzbergaitė.

LNK nuotr. /Valerija Iljinaitė
LNK nuotr. /Valerija Iljinaitė

Pasirodo, kad Ernesta savo globon priėmė dar vieną TV projektų žvaigždę, „Lietuvos talentų“, „X faktoriaus“ ir „Chorų karų“ finalininkę Kristiną Radžiukynaitę. „Aš labai laukiu savo naujo projekto pristatymo! Gyva muzika, viskas natūralu – štai kas mane žavi, džiaugiuosi patekusi į tokią nuostabią kompaniją“, – džiaugsmo neslėpė K.Radžiukynaitė.

Ernesta ėmėsi prodiusuoti ir  TV projekto „Lietuvos talentai“ dalyvius grupės „Rubber Bullets“ narius – Dailių Abezgų, Darotą Beržinį ir Igną Kasikauską.

Neseniai iškeptai prodiuserei gerų žodžių negailėjo ir jos pirmoji klientė V.Iljinaitė. Ji tikino, kad be galo džiaugiasi, galėdama dirbti su Ernesta, nes ši – ir džiaugsme, ir varge – visada šalia.

„Ernesta buvo šalia, kai man jos reikėjo. Atlikėjui visada gera žinoti, kad jo karjera suplanuota mažiausiai dvejiems metams į priekį, galbūt, su pertraukomis, tačiau vis tiek suplanuota. Ernesta niekada negaili savęs darbui, o jos galvoje – gausu naujų idėjų“, – išsijuosusi prodiuserę gyrė Valerija.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis