Geras turinys neatostogauja. Prenumerata vos nuo 0,50 Eur/mėn!

N.Bierancas, L.Galinis ir S.Vaitulionis atostogavo Kretoje: ekstremali patirtis jachtoje ir kas nustebino

Prasidėjus šiltajam sezonui, socialiniuose tinkluose turinį kuriantys žinomi žmones vis dažniau savo sekėjus lepina stulbinančiais vaizdais iš savo atostogų. Neseniai iš saulėtosios Kretos sugrįžę turinio kūrėjas Naglis Bierancas, laidų vedėjas ir renginių organizatorius Saugirdas Vaitulionis bei vestuvių planuotojas Liutauras Galinis pasidalino įspūdžiais ir nepaprastomis vietomis, kurias pavyko atrasti.

„Esu buvęs Kretoje prieš keletą metų, tačiau tą kartą praleidome tiesiog ilsėdamiesi viešbutyje. Šis kartas buvo visiškai kitoks – Kretą pamačiau visai kitomis akimis ir likau labai sužavėtas nuostabios gamtos ir kontrastingo kraštovaizdžio. Atvykus čia tiesiog būtina išsinuomoti automobilį ir pakeliauti po šią salą, kad pamatyti kuo įvairesnės Kretos, nes čia yra ir fantastiškų paslėptų paplūdimių, kaip „Balos Beach“ ir Agios Nikolaos nuostabus miestelis, kuris man asmeniškai priminė Italiją, ir nepaprasto grožio žydras vanduo. Turėjome įspūdingą laiką, ragavome puikų graikiškos virtuvės maistą, kuris tiesiog neatsivalgomas – nuo ką tik iš jūros ištrauktos žuvies, jūros gėrybių iki tadziki, kurį valgėme kelis kartus dienoje ir, žinoma, graikiškų salotų su ožkos sūriu“, – pranešime spaudai pasakoja Saugirdas Vaitulionis.

Asmeninio albumo nuotr./Naglio Bieranco ir bičiulių atostogos Kretoje

Įspūdingas vestuvės gražiausiose Europos lokacijose organizuojantis Liutauras Galinis, atostogų metu dairėsi ir naujų vietų tobuloms šventėms. Žinomas vyras įsitikinęs – Kreta savo grožiu tikrai gali lygiuotis su lietuvių pamėgta Italija: čia gausu kalnuose esančių nuostabių alyvmedžių giraičių, išskirtinių vilų su kvapą gniaužiančiais vaizdais, romantiškų vynuogynų ar ant Viduržemio jūros kranto įsikūrusių jaukių restoranėlių su išskirtiniu dėmesiu kiekvienam svečiui.

„Labai nustebino tai, kokią Kretą pamačiau dabar ir net negalėčiau lyginti prieš keletą metų buvusią Kretą, čia tiek daug pasikeitė! Kelionės metu atradau nuostabių lokacijų ir vestuvių šventėms – alyvmedžių giraitės, įvairios vilos su graikiškais motyvais, nepaprasto grožio paplūdimiai. Vaizdai ten yra tikrai įspūdingi ir čia galima sukurti nepaprasto grožio šventes. Kas man paliko didelį įspūdį, tai vietinių svetingumas ir aukščiausio lygio aptarnavimo kokybė. Žmonių nuoširdumas ir atvirumas, tai kaip jie vertina turistus ir pristato savo šalį yra kažkas nepaprasto, o juk būtent aptarnavimas užima labai svarbią dalį tobuloje šventėje. Kreta yra neabejotinai ta vieta, kurioje natūralūs pačios gamtos sukurti vaizdai gali tapti gražiausiu visos šventės dekoru – čia tiek daug žydinčių medžių ir alyvmedžių, kuriuos dažnai Lietuvoje tenka nuomoti, kad sukurtum bent panašų grožį į tą, kuris Kretoje yra natūralus“, – pasakoja vestuvių organizatorius Liutauras Galinis.

Fotogalerija:

Žinomi vyrai nusprendė vienoje vietoje neužsibūti ir per kelionę pakeitė du išskirtinius viešbučius. Skirtingos patirtys pasirinktos ne šiaip sau – jų tikslas buvo pamatyti skirtingas Kretos salos puses.

„Sprendimas pagyventi skirtingose salos vietose buvo gerai apgalvotas – norėjome savo atostogas padalinti į dvi dalis ir pusę kelionės praleisti rytinėje salos pusėje, o kitą – pietinėje bei pamatyti visą salos grožį ir skirtingus kraštovaizdžius. Vos atvykę apsigyvenome labai gražiame nedideliame butiko stiliaus viešbutyje „Caramel Boutique“ ir grožėjomės pakrantės vaizdais, o kitą kelionės dalį gyvenome kalne įsikūrusiame prabangiame viešbutyje „Cayo“ su kvapą gniaužiančiu vaizdu į Spinalonga salą. Vaizdai – įspūdingi, o jų dėka įspūdingi ir visi parsivežti kadrai iš mūsų atostogų“, – pasakoja su „Coral Travel“ keliavęs Saugirdas Vaitulionis.

Asmeninio albumo nuotr./Naglio Bieranco ir bičiulių atostogos Kretoje

Kitokią Kretą išvydo ir čia ne pirmą kartą lankęsis turinio kūrėjas Naglis Bierancas. Jis prisimena ir didžiausią klaidą, kurią padarė pirmąjį kartą lankydamasis su bičiuliais Graikijoje – visas atostogas praleido vienoje viloje ir nematė nei dalies šios šalies salų grožio. Vis tik šį kartą su draugų kompanija prabuvęs Naglis tikina pasikrovęs tiek pozityvo ir gerų emocijų, kad neabejotinai tokią kelionę kartotų.

„Visišką nesąmonę padarėm, kai kažkada atvykę į Graikijos Koso salą sėdėjome vienoje viloje. Nori gulėt tiesiog prie baseino – tai važiuoji į Turkiją ar Egiptą. O šį kartą čia tiek visko matėm, tiek visko nuveikėm, kad buvo fantastiškas laikas su draugais. Nuoširdžiai kompanija buvo tobula – visą laiką prasijuokėm, buvo žiauriai smagu kartu ir nebuvo nei vieno momento, kada norėjosi vieniems nuo kitų pailsėti ir pabūti atskirai. Labai nustebino ir Kretos kainos – aptarnavimas, maistas ir gėrimai Šveicarijos atostogų lygio, o kainos gal net mažesnės nei Lietuvoje, tai kiekviena restorane gauta sąskaita maloniai džiugindavo. Skaniai valgėm, daug vaikščiojom, važinėjom, grožėjomės vaizdais, plaukiojom jachta.

Tik tas plaukimas gal kiek ekstremalus gavosi, nes jachta maža, o tą dieną bangavimas buvo didžiulis, tai taip užsupo, kad plaukimo vidury Saugirdas su Liutauru paprašė būti išlaipinti į krantą, nes kaip patys juokėsi – „nenorėjo žūti“, o mes su drauge Olga likome banguoti toliau. Buvo faina, bet, pripažinsiu, vietomis taip siūbavo, kad jau žvalgiausi, kur čia išmestas iš jachtos galėčiau plaukti link išsigelbėjimo. Bet viskas gerai, išgyvenom, labai patiko“, – juokdamasis užbaigia Naglis Bierancas.

Išmanūs transporto infrastruktūros sprendimai – naujasis pažangos etapas pasitelkiant 5G
Liepos 3 d. šeimos su vaikais PLC „Mega“ pramogaus nemokamai
Naujos programėlės „Joiner App“ vartotojai atskleidė, kaip pasikeitė jų gyvenimai