„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

N.Bunkė ryžosi „nuogai“ fotosesijai – prisidengė tik vynuogių kekėmis: „Gal šokiruoja, na ir kas?“

Natalija Bunkė garsėja ne tik įspūdingais muzikiniais šou, bet ir verslumu bei kūrybiškais marketinginiais sprendimais. Šį kartą atlikėja gerbėjus paliko be žado paviešinusi vaizdo įrašą, kuriame ją galima išvysti nuogut nuogutėlę, o jos intymias vietas dengia tik vynuogių kekės.
Natalija Bunkė
Natalija Bunkė / Juliaus Kalinsko nuotr. ir STOP kadras

Socialiniame tinkle „Instagram“ N.Bunkė paviešino prekybos centrui „Lidl“ skirtą reklamą. Joje matyti, kaip į atlikėjos namus ateina jos draugas, fotografas Lukas Gricius ir kartu jie surengia fotosesiją su vaisiais. N.Bunkė pozuoja su vynuogėmis, o L.Gricius su bananu. Humoristinio vaizdo įrašo pabaigoje matome fotosesijos rezultatus – puikias L.Griciaus padarytas nuotraukas ir nepavykusius N.Bunkės kadrus.

Portalui Žmonės.lt susisiekus su N.Bunke, ši teigė, kad reklamos idėją sugalvoja L.Gricius.

„Tai labiau Luko idėja. Norėjome parodyti kaip fotografuoja fotografas ir kaip fotografuoja dainininkė ir kokie skirtingi kadriukai gaunasi. O taip pat į tai integravome šviežių vaisių reklamą“, – juokėsi N.Bunkė.

Pasak jos, fotografas net ir apsirengusią moterį gali nurengti ir gerai suretušavęs padaryti ledinę. Tuo tarpu, kai fotografuoja ne profesionalas nuotraukas gali gautis ir nelabai pavykusios.

Reklamoje netrūksta humoro ir saviironijos. Kaip teigė N.Bunkė, ji dažnai nevengia pasijuokti iš savęs.

„Tas pasijuokimas iš savęs yra labai svarbus aspektas ir aš labai nevengiu tokių pateikimų. Savo parduotuvės reklamas taip pat darau kūrybiškesnes. Kaip, tarkim, kur Naglis su Edgaru reklamuoja skalbiklius. Su ja mes surinkom gal milijoną šešis šimtus tūkstančius peržiūrų.

Tai yra netradiciniai sprendimo būdai, kaip patraukti žiūrovo dėmesį, kad jis peržiūrėtų ne vieną kartą ir tai yra labiau ne prekės pardavimui skirta reklama, o prekės arba prekės ženklo žinomumo didinimui. Tokie marketinginiai sprendimai, juos bandom, naudojam kartais sau, kartais kitiems padarom ir matom, kad tas labai pasiteisina“, – Žmonės.lt pasakojo N.Bunkė.

Visgi didžiausio sekėjų dėmesio sulaukė reklamoje matoma nuoga N.Bunkė prisidengusi tik vynuogių kekėmis. Tačiau, kaip tikina atlikėja, tai tik apgaulė.

„Aš ten esu apsirengusi, tik padarytas geras retušas. Fotografavausi su kelnaitėm ir su specialiu krūtinės pleistru. Na tai panašiai kaip su maudomu“, – teigė N.Bunkė ir pripažino, kad iš tiesų niekada išsirengti prieš objektyvą neteko.

Paklausta, kaip į tokią reklamą reagavo jos vyras Edgaras, atlikėja teigė, kad jis jai neprieštaravo.

„Visiem labai smagu, juokinga reklama, ji atkreipia dėmesį. Aš suprantu, kad gal šiek tiek šokiruoja, bet na ir kas? Toks siekis ir yra – atkreipti dėmesį“, – Žmonės.lt sakė N.Bunkė.

Tačiau, akivaizdu, kad daugelis pagalvos jog įraše atlikėja iš tiesų nuoga. Ar Edgarui dėl to nekyla pavydas?

„Bet, žiūrėkit, juk gražiai atrodo, ane? Nuostabiai! Tai sakyčiau visai gerai“, – juokėsi N.Bunkė ir pridūrė: „Vakar filmavom, o vyras buvo namuose. Jis dažniausiai supranta tokius dalykus ir supranta, kad tai juokelis“.

Paklausta ar už šią reklamą ji gavo didesnį honorarą nei įprastai, N.Bunkė teigė, kad ne, nes su prekybos centru sudaryta sutartis metams ir nuo vaizdo įrašu temos bei pateikimo honoraro dydis nepriklauso.

Lidlas turi savo ambasadorius ir aš esu viena iš jų, tai mes tiesiog kūrybiškai labiau pasižiūrim, o honorarai yra tokie patys, ką mes sutariam metams, bet, kaip sakant, savęs nenuskriaudžiu“, – Žmonės.lt pokalbį baigė N.Bunkė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs
Reklama
Influencerė Paula Budrikaitė priėmė iššūkį „Atrakinome influencerio telefoną“ – ką pamatė gerbėjai?
Reklama
Antrasis kompiuterių gyvenimas: nebenaudojamą kompiuterį paverskite gera investicija naujam „MacBook“