N.Pareigytė pasipiktino elektros tiekėjų komunikacija: kelias dienas nepavyko išspręsti problemos

Neseniai iš atostogų Balyje grįžusi atlikėja, renginių vedėja Nijolė Pareigytė-Rukaitienė namie susidūrė su problemomis – apmokant elektros sąskaitą kilo neaiškumų. Juos ji bandė išspręsti tiesiogiai su paslaugų teikėjais, tačiau po kelių dienų bandymų susisiekti su „Ignitis“ atstovais nieko nepešė ir situacija pasipiktino socialiniuose tinkluose.
Nijolė Pareigytė
Nijolė Pareigytė / Tomo Lukšio nuotr.

Painiava prasidėjo tuomet, kai gavusi sąskaitą už elektrą Nijolė Pareigytė-Rukaitienė pastebėjo netikslumų. Nuo pirmadienio ji bandė susisiekti su savo elektros tiekėjais „Ignitis“, tačiau nesėkmingai.

Per kelias dienas niekaip nepavykus išspręsti problemos, ji apie tai prakalbo socialiniuose tinkluose. Portalui Žmonės.lt atlikėja pasakojo, kad situacija pasidalinti su tūkstantine sekėjų auditorija nusprendė būtent dėl sudėtingos komunikacijos su elektros tiekėjais.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Nijolė Pareigytė-Rukaitienė
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Nijolė Pareigytė-Rukaitienė

Apie elektros sąskaitos neaiškumus ir komunikacijos trikdžius papasakojus savo „Instragram“ istorijose, Nijolė Pareigytė-Rukaitienė sulaukė „Ignitis“ atstovų atsako ir pažado problemą išspręs per kelias dienas.

Stories padėjo“, – su Žmonės.lt kalbėdama apie socialinių tinklų galią juokėsi atlikėja.

Vis tik ji pridūrė, kad netiksli elektros sąskaita sąskaita nėra didelė problema – tiesiog įsivėlė sistemos klaida.

„Nieko kažko labai neįvyko. Nei mane kažkas apgaudinėjo, nei kažkoks čia kriminalas“, – sakė ji.

Pasirodo, kelis būstus turinti N.Pareigytė-Rukaitienė juos buvo užregistravusi vienu mokėtoju kodu, tačiau dėl painiavos atsiskaitant už paslaugas pageidavo, kad kiekvienas iš jų turėtų skirtingus kodus. Tai ir sukėlė dabartinę problemą.

„Dviejų būstų klientų kodai sistemoje buvo sumaišyti. Vyksta tyrimas – bandome išsiaiškinti, kaip, kodėl taip atsitiko ir kaip tuos klientų kodus atkeisti. Aš vis dar laukiu“, – sakė Nijolė.

Žmonės.lt dėl komentaro susisiekė su „Ignitis“ atstovais. Jie paaiškino situaciją ir pateikė patarimų, kad panašios situacijos nepasikartotų.

„Apgailestaujame dėl blogos klientės patirties. Patikrinome – mūsų sistemose informacija korektiška, savitarnoje e.ignitis – taip pat. Tačiau klientė apmokėdavo už paslaugas per kitą – ne mūsų – platformą, kurioje, tikėtina, nebuvo atsinaujinusi duomenų. Pasiūlėme sprendimą – panaikinti duomenis platformoje, kuria ji naudojasi sąskaitų apmokėjimui, ir pridėti informaciją iš naujo.

Galimybę priskirti vieną kliento kodą keliems objektams mūsų klientai renkasi gana dažnai – taip patogiau, nes vienu mokėjimu galima atsiskaityti už visus turimus objektus.

Klientams, kuriems toks būdas nepatogus, rekomenduojame turėti atskirus kliento kodus turimiems objektams. Šiuo atveju taip ir padaryta, klientės objektų sutartims priskirti skirtingi kliento kodai“, – rašė „Ignitis“ atstovai.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų