Natalija Bunkė dėkinga sužadėtiniui, kad išmokė taupyti: santaupų gal užteks metams

Dėl koronaviruso įvestas karantinas Lietuvoje sustabdė ir žinomų žmonių veiklas. Nutraukti koncertai, stojantys verslai – nuostoliai auga su kiekviena diena. Tad jie nepabūgo ir gyvenimo būdo laidoje prisipažino, kiek jiems visa tai atsiėjo.
Edgaras Eidėjus ir Natalija Bunkė
Edgaras Eidėjus ir Natalija Bunkė / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Prieš porą savaičių savo koncertą surengusi Natalija Bunkė, į kitą dieną planuotą pasirodymą scenoje nebeužlipo. Įvedus karantiną, staigiai teko viską atšaukti.

„Atšaukėme 10 solinio turo koncertų, kuriuose turėjo būti pilnos salės, o dar kiek privačių pasirodymų teko atsisakyti… Pradedu galvoti, kas bus toliau, kaip reikės išgyventi. Juk viską skaičiuoju, turiu namo paskolą“, – gyvenimo būdo laidai prisipažino N.Bunkė.

Visa laimė, kad sužadėtinis Edgaras išmokė Nataliją taupyti – santaupų turėtų pakakti pusmečiui. Jei labai susiverš diržus – gal net visiems metams.

Mariaus Vizbaro / 15min nuotr./Edgaras Eidėjus ir Natalija Bunkė
Mariaus Vizbaro / 15min nuotr./Edgaras Eidėjus ir Natalija Bunkė

„Puokštes vis dar gaminu neskaičiuodama laiko, bet suprantu, kad ir tai baigsis. Juk žmonėms ne puošyba dabar rūpi“, – kalbėjo Natalija.

Kovo 21-ąją Vidas Bareikis planavo scenoje atšvęsti savo 34-ąjį gimtadienį ir taip pradėti turą po Lietuvą. Tačiau koronavirusas planus pakoregavo – neįvyko pasirodymas, o gimimo dieną teko paminėti izoliavusis.

„Jei Kinijai prireikė keturių mėnesių suvaldant virusą, tai ir aš tuos keturis mėnesius savo galvoje esu atidėjęs šitam įdomiam nuotykiui. Kitaip negaliu į tai žiūrėti. Aišku, baisiausia, kad kai kuriems žmonėms tai yra tragedija. Bet iš kitos pusės, pirmą kartą gyvenime pasijutau kaip kokiame holivudiniame filme, kai puola ateiviai ar koks virusas iš kosmoso išguldo visą žemę“, – kalbėjo Vidas.

Vidas skaičiavo, kad iki vasaros jam iš viso teko atšaukti daugiau nei 20 koncertų. Dėl to jis prarado nemažai pinigų – rengiant turą už kai kurias paslaugas reikėjo mokėti į priekį.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Vidas Bareikis
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Vidas Bareikis

„Manau, kad kai visa tai baigsis, dar dvigubai tiek pat laiko bus pasauliui pagirios. Žmonės turės vėl įprasti sveikintis, būti viešose vietose, sekti informaciją, ar tie dalykai nesikartoja. Man atrodo, kad 2020 metai yra paženklinti "koronos", ir jie tikrai nebus įprastiniai. Jau laukiu 2021-ųjų, kada viskas būtų tvarkoje“, – tikisi V.Bareikis.

Beata Nicholson su seserimi Odeta Bložiene buvo pirmosios, parodžiusios pavyzdį, kaip pagalbos ranką valstybei sunkiu metu gali ištiesti ir verslas. Jų valdomi šeimos restoranai „Jurgis ir Drakonas“ bei „Brooklyn Brothers“ dar prieš paskelbiant karantiną ėmė neatlygintinai tiekti maistą septyniose Vilniaus ir Kauno ligoninėse dirbantiems gydytojams.

Tomo Viršilo nuotr./Odeta Bložienė
Tomo Viršilo nuotr./Odeta Bložienė

„Buvome pasiruošę produktų normaliam savaitgaliui, įprastam svečių srautui, o atėjo vienetai. Mums kilo mintis, kad galime rezervą panaudoti maitinant daktarus, kurie yra fronto linijose. Dabar dalintis yra būtina, turime palaikyti vieni kitus. Tik susitelkimas, o ne pesimizmas mus gali išgelbėti“, – sakė Odeta Bložienė, besidžiaugdama, kad atsirado dar daugiau verslų, norinčių savo maisto gaminiais paremti medikus.

Šiuo metu šeimos restoranų verslas išgyvena nemenką iššūkį. Iš turimų 7 restoranų teko palikti veikti 4. „Prieš dvi savaites dar kalbėjome apie plėtros planus, o šiandien mes galvojame nuo visiško uždarymo iki kaip išsaugoti bent kiek nors darbo vietų. Sprendimai yra labai sunkūs, mes turime 140 darbuotojų“, – prisipažino Odeta.

Kaip į atšauktą „Euroviziją“ žiūri „The Roop“ lyderis Vaidotas Valiukevičius, kaip kiekvienas gali namų sąlygomis pasigaminti kaukę – pirmadienį 20 val. „Nuo...iki…“ laidoje per LNK.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis