Naują G.Gineikaitės kolekciją įamžino V.Alesius: kai kurie modeliai fotografuotis atsisakė

Penkerius metus gyvuojantis prekės ženklas „Top To Bottom“ ilgą laiką puošė moteris svarbiausioms gyvenimo šventėms skirtomis suknelėmis ir maudymosi kostiumėliais. Daugybę moterų sužavėjo suknelė, kurią galima vilkėti daugiau nei dvidešimt skirtingų būdų. Iš Amerikos atkeliavusi idėja labai greitai išpopuliarėjo Lietuvoje. Šį kartą prekės ženklo įkūrėja Gabrielė Gineikaitė pristato laisvalaikiui skirtą drabužių liniją.
Gabrielės Gineikaitės laisvalaikio drabužių linija
Gabrielės Gineikaitės laisvalaikio drabužių linija / Vinco Alesiaus nuotr.

Kūrėja pasakoja, kad jau seniai kirbėjo noras išbandyti save ir sukurti kažką naujo, rašoma pranešime spaudai.

„Norėjau sukurti laisvalaikio drabužių liniją, bet vis pritrūkdavo laiko. Taip pat kamavo baimė, kad galbūt ilgametės klientės nepritars tokiam prekės ženklo posūkiui – nuo puošnių suknelių pereinu prie laisvalaikio drabužių. Jau praėjo savaitė po to, kai naujienos pasirodė elekroninėje ir fizinėje parduotuvėse. Klientės labai palaiko, džiaugiasi šia kolekcija. Dėl to esu labai laiminga“, – kalbėjo G.Gineikaitė.

Vinco Alesiaus nuotr./Gabrielės Gineikaitės laisvalaikio drabužių linija
Vinco Alesiaus nuotr./Gabrielės Gineikaitės laisvalaikio drabužių linija

Kūrėja teigia, kad, tiek metų dirbant mados pasaulyje, jau perprato, kokios spalvos yra jos klienčių mėgstamos. Atsižvelgdama į tai, ji pasirinko ir šios kolekcijos audinių spalvas. G.Gineikaitė tikina, kad šiuos drabužius galima vilkėti ne tik aktyviai leidžiant laisvalaikį, tačiau ir kaip patogią bei stilingą kasdieninę aprangą. Jau labai greitai dizainerė pristatys ir šilkinius drabužius, kurie papildys laisvalaikio liniją.

„Moterys galės kurti ryškų stilių miksuodamos drabužius vienus su kitais. Net neabejoju, kad pačios drąsiausios, apsirengusios būtent šilkinius kostiumėlius, galės žengti ir raudonu kilimu. Laisvalaikio drabužiai jau seniai nebėra skirti tik sportui, jie lengvai pritaikomi kiekvienai gyvenimiškai situacijai ar netgi stilingam vakarėliui. Ši kolekcija skirta skubančiai miesto moteriai, kuri mėgsta jaustis stilingai, bet kartu ir patogiai“, – apie prekės ženklo naujienas kalba G.Gineikaitė.

Nuo pat pirmos dienos, kai pradėjo ruošti šią kolekciją, kūrėja žinojo, kad įvaizdinė fotosesija vyks Vilniaus senamiestyje. Kolekcijai įamžinti G.Gineikaitė pasirinko fotografą Vincą Alesių. Jis dizainerei asocijuojasi su laisvu stiliumi, skubėjimu, užimta dienotvarke.

„Nesu mačiusi, kad koks nors drabužių prekės ženklas būtų pasirinkęs „Vilniaus gatvių siaubą“ kaip savo fotografą. Kai modeliams pasakiau, kad fotografuos Vincas, kai kurios išsigando, buvo net tokių, kurios atsisakė... Vincą pasirinkau specialiai – paparaciniai kadrai yra šios fotosesijos idėja. Norėjau parodyti, kaip judesyje, kasdieniame gyvenime, o ne prie baltos sienelės ir tobulo apšvietimo atrodo „TTB“ laisvalaikio kolekcija. Vincas išpildė mano lūkesčius su kaupu, esu labai laiminga dėl savo pasirinkimo“, – sako drabužių kūrėja.

Nauja G.Gineikaitės kolekcija – galerijoje:

Jau tapo tradicija, kad prekės ženklo naujienas pristato pati G.Gineikaitė. Modelio duomenis turinti gražuolė ne kartą yra minėjusi, kad pačiai geriausiai pavyksta perteikti fotosesijos idėją. Šį kartą ji į pagalbą pasikvietė dar vieną žavią merginą. Modeliu tapo prekės ženklo lojali klientė Eglė Šimkutė, perkanti gaminius nuo pirmų atsiradimo dienų.

„Laisvalaikio kolekcijos pristatymo darbai nesibaigia, noriu parodyti šių drabužių universalumą. Organizuoju dar kelias fotosesijas su skirtingų tipažų ir figūrų merginomis. Noriu parodyti kuo daugiau įvaizdžių, nepamirštant ir „plius size“ merginų“, – sako dizainerė.

TAIP PAT SKAITYKITE: Po brolio netekties – jautrus Gabrielės Gineikaitės laiškas: „Drauge, kodėl palikai mane numirti“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis