Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Nauja mados mūza: aktorė Helena Bonham Carter tapo nauju „Marc Jacobs“ veidu

Nors britų aktorė ir režisieriaus Timo Burtono mylimoji Helena Bonham Carter dažniau garsėja ne elegantiškais, o niūriais ir apskurusiais apdarais, panašu, kad ji taps nauju mados industrijos hitu.
Helena Bonham Carter
Helena Bonham Carter / „Reuters“/„Scanpix“ nuotr.

H.Bonham Carter nutarusi bendradarbiauti su JAV prekės ženklu „Marc Jacobs“ prisidėjo prie būrio kitų garsių moterų – reklaminių kampanijų veidų, tokių kaip Victoria Beckham, Dakota Fanning ar Sofia Coppola.

Žiniasklaidai išplatintoje nuotraukoje H.Bonham Carter pozuoja vilkėdama futuristinę suknelę ir taškuotas pėdkelnes. Filme „Karaliaus kalba“ vaidinusią aktorę fotografavo žinomas fotografas Juergenas Telleris, nuolat dirbantis su dainininke Bjork.

Dailymail.co.uk žurnalistų teigimu, H.Bonham Carter – gana keistas „Marc Jacobs“ pasirinkimas. Juolab ir pati aktorė yra užkietėjusi dizainerės Vivienne Westwood kūrybos fanė. Svarstoma, kad apie sandėrį su JAV prekės ženklu britų aktorė veikiausiai pradėjo kalbėti po sausį Los Andžele vykusių Aktorių gildijos apdovanojimų, kurių metu ji vilkėjo elegantišką „Marc Jacobs“ suknelę.

45–erių H.Bonham Carter prieštaringai vertinama dėl savo stiliaus ir keistų drabužių derinių, tačiau jos išskirtinis stilius praėjusiais metais aktorei pelnė vietą žurnalo „Vanity Fair“ geriausiai besirengiančių garsenybių sąraše. Anksčiau H.Bonham Carter yra sakiusi, kad viena jos stiliaus įkvepėjų – Prancūzijos karalienė Marija Antuanetė.

H.Bonham Carter nuotrauką „Marc Jacobs“ reklaminei kampanijai pamatyti galite paspaudę čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs