Nauja meile besidžiaugianti M.Kvietkutė įsiamžino fotosesijoje: „Šis gyvenimo etapas labai spalvingas”

Monika Kvietkutė šaukiasi vasarą ryškiu įvaizdžiu. Atlikėja verčia naują savo gyvenimo puslapį ir jau kurį laiką džiaugiasi naujai užgimusiais jausmais.
Monika Kvietkutė
Monika Kvietkutė / Adam Aleksėjėvič nuotr.

Monika Kvietkutė įsiamžino ryškioje fotosesijoje, vilkėdama rausvos spalvos suknelę. „Man labai patiko ir ši fotosesijos idėja. Kodėl gi ne būtent taip pasitikti vasarą? Šis gyvenimo etapas man asmeniškai labai gražus ir spalvingas, tad ir suknelės spalva ir fotosesijos nuotaika labai tinkama mano dabartiniai nuotaikai atspindėti“, – šypsosi M.Kvietkutė.

Nuotraukų autorius Adam Aleksėjėvič sakė, kad su Monika dirba jau nebe pirmą kartą. „Prisiminiau, kad paskutinį kartą su Monika dirbome prie jos dainos „Bandysiu“ fotosesijos, tad buvo pats laikas susitikti studijoje vėl.

Šį kartą fotosesijos tematiką padiktavo suknelė. Į savo studijos Kaune spintą įsigijau naują, ryškią, tiulinę suknelę. Svarsčiau, ką galėčiau su ja įamžinti pirmąją. Bendrą fotosesijos įvaizdį sugalvojau aš – makiažui naudojome mažus perliukus. Nieko nenustebinsiu, kad fotosesijos rezultatą pasiekėme labai greitai. Monika, kaip ir visi kiti žinomi žmonės, puikiai žino savo „geruosius kampus“, jaučiasi labai laisvai prieš fotosesijos objektyvą.

Su komanda juokavome, kad Monikos akys švyti – greičiausiai, naujos meilės dėka“, – pasakojo A.Aleksėjėvič.

Monika Kvietkutė patenkinta jų bendru darbu. „Su Adamu teko ne karta susitikti jo foto studijoje, tad ir ši kartą nepraleidau progos gerai praleisti laiko, o svarbiausia – turėti ilgalaikį atsiminimą. Man visada labai patinka su juo dirbti, atvykus pas jį, man niekuo nereikia rūpintis – jis pasirūpina absoliučiai visu įvaizdžiu, nuo makiažo iki rūbų“, – džiaugėsi Monika.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis