Naują verslą vystantis Laurynas Suodaitis turi dar vieną žinią: žada nustebinti

Pastaruoju metu aktyviai viešumoje matomas verslininkas Laurynas Suodaitis nestabdo su naujais iššūkiais ir veiklos. Save išbandęs televizijos laidų vedėjo amplua, vyras neseniai paskelbė neriantis į kelionių organizavimo verslą ir kartu su partnere įkuriantis kelionių agentūrą. „Poreikį padiktavo rinka, bet mes atsinešam daug technologinių inovacijų“, – tikina Laurynas, intriguodamas, jog netrukus dienos šviesą išvys aplikacija, kuri keliautojams suteiks dar didesnį patogumą.
Laurynas Suodaitis
Laurynas Suodaitis / Tomo Petrovskio nuotr.

Tapęs ne vienos televizinės laidos veidu, Laurynas Suodaitis neseniai ėmėsi dar vienos veiklos ir kartu su verslo partnere įkūrė kelionių organizavimo įmonę „Primum travel“, rašoma „Lietuvos ryto“ televizijos laidos „Gyvenimas versle“ pranešime spaudai.

„Kurį laiką daug praleisdavau Lietuvoje, bet dabar šiek tiek keičiasi dalykai ir manęs bus matyti ne Lietuvoje. Pusę metų branginom projektą ir nuo šiol mano gyvenime bus ne tik e-komercijos, bet ir kelionių. Su Vaida esame pažįstami iš seniau, daug patys keliaudavom ir kartą susėdę pagalvojom, kad rinkoje trūksta naujovių, trūksta kitokio požiūrio ir matome, kaip galėtume jį atsinešti“ , – atvirai pasakoja Laurynas.

Tomo Petrovskio nuotr./Laurynas Suodaitis
Tomo Petrovskio nuotr./Laurynas Suodaitis

Pasak laidos pašnekovų, kelionių agentūros verslas yra kur kas sudėtingesnis nei gali pasirodyti iš pirmo žvilgsnio. Tam būtinas ne tik žmonių ir procesų valdymas, bet ir finansų bei technologijų suvokimas.

„Kelionių agentūra tai nėra paprastas verslas, kaip gali iš šono atrodyti. Reikia suvaldyti ir finansus, ir žmones, ir procesus, ir IT technologijas. Ta keliavimo patirtis, kai keliones organizuodavo kitos agentūros, ne visuomet tenkindavo kokybe, todėl mes siekiam išlaikyti fokusą, kad klientas liktų patenkintas nuo pradžios iki pabaigos“, – tikina verslo bendrasavininkė Vaida Bilotė.

Vaida akcentuoja ir tai, jog kelionių rinka per pastaruosius kelerius metus smarkiai pasikeitė, atskleisdama augantį žmonių norą keliones patikėti profesionalams. Statistikos duomenimis, kelionių agentūrų paslaugų paklausa išaugo net 30 procentų, o tokį augimą lemia tai, kad žmonės vis labiau vertina savo laiką ir nori, jog kiekviena kelionė būtų itin kokybiška, be netikėtų nesklandumų.

Tomo Petrovskio nuotr./Laurynas Suodaitis
Tomo Petrovskio nuotr./Laurynas Suodaitis

„Nuo 2019 metų žmonių, kurie kreipiasi į agentūras, skaičius pagauto 30 procentų. Tai rodo, kad vis daugiau žmonės keliauja ir prašo pagalbos padėti, nes visi vertina savo laiką bei kokybę. 2017 metais pusę žmonių susiplanuodavo kelionę patys, bet 2023 metais tokių buvo tik trečdalis“, – duomenimis dalinasi Vaida.

Anot Lauryno, jų įkurta kelionių agentūra skiria ypatingą dėmesį technologijoms ir klientų poreikiams, todėl ruošiamasi pristatyti mobiliąją programėlę, kuri leis keliautojams ne tik turėti visus kelionės dokumentus vienoje vietoje, bet ir teiks personalizuotus kelionių pasiūlymus.

Tomo Petrovskio nuotr./Laurynas Suodaitis
Tomo Petrovskio nuotr./Laurynas Suodaitis

„Poreikį padiktavo rinka, bet mes atsinešam daug technologinių inovacijų. Neužilgo pasaulį išvys mūsų aplikacija, kurioje klientai turės visus savo kelionių dokumentus, galės ieškoti naujų vietų, susivesti laiką, biudžetą ir kryptį, kur nori nukeliauti, o mūsų algoritmai jiems kiekvieną dieną ieškos gerų kelionių pasiūlymų. Taip pat bus atnaujinama skrydžių informaciją, kurią bus galima turėti be interneto ryšio, o nuskridus į kryptis, siūlysime patikrintų gidų paslaugas, veiklų sąrašus. Per tai stengsimės pažinti savo klientą labiau ir pasiūlyti jam personalizuotą patirtį, nuskridus į vieną ar kitą šalį, o ne tik parduoti kelionę iš katalogo“, – teigia Laurynas.

„Gyvenimas versle“ – kiekvieną šeštadienį, 17:30 val., per „Lietuvos ryto“ televiziją.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų