Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Naujas Ingos Norkutės įvaizdis – ilgos blakstienos

„Žaižaruojantys žvilgsniukai, slapčia pagautas ypatingas patinkančio žmogaus žvilgsnis... O gal ilgas įsimylėjusių akių pokalbis... Kas gi gali būti gražiau?“, – apie žvilgsnyje slypinčią jėgą pasakoja LNK laidos „Būk mano meile!“ vedėja Inga Norkutė. Matyt, neatsitiktinai laidos stilistai aktorę į filmavimo aikštelę išlydi papuošę itin ilgomis blakstienomis.
Inga Norkutė
Inga Norkutė / LNK nuotr.

„Man tikrai patinka tos blakstienos, – juokiasi Inga Norkutė. – Jos sustiprina įvaizdį, suteikia savotiško ryškumo ir įtaigumo. Atsigręžkime į istoriją – indes ar rytietes. Jos visada labai išryškina akis. Pasakojama, kad blakstienos ir akys buvo viena svarbiausių Nefertitės gundymo paslapčių.“

Kad net vienas žvilgsnis gali padaryti stebuklus, patiria ir pažinčių laidos „Būk mano meile!“ dalyviai. Studijoje kaskart įvyksta trys pasimatymai. Kurį pretendentą pasirinks nuotaka ar jaunikis, lieka paslaptimi iki pat laidos pabaigos, tačiau ir čia nuo pirmų akimirkų daug ką išduoda akys.

„Žvilgsnis skiria vidutinį vyrą nuo tikro vyro, – atvirauja Inga Norkutė. – Man žmogaus akys labai svarbios. Labai džiaugiuosi, kad mums su Aurimu kartais apskritai nebūtina kalbėti – pažiūri į akis ir akimirksniu pajauti mylimo žmogaus sielą ir nuotaiką. Toks artumas – didžiausia dovana.“

Beje, mokslininkų tyrimai rodo, kad žvilgsnio trukmė labai susijusi su santykiais tarp žmonių. Ištirta, kad ilgesnį nei trijų sekundžių priešingos lyties atstovo žvilgsnį žmonės yra linkę vadinti flirtu. Akių kontaktas gali būti ir vienas galingiausių viliojimo būdų.

Žvilgsniai, akys ir kontaktai – naujojoje LNK laidoje „Būk mano meile“ su Inga Norkute – šiokiadieniais 17.40 val. per LNK.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?