Naujas kūrybinis Godos Alijevos ir Driule XL duetas klubinėtojams ruošia karštą staigmeną

Lietuvos didžėjus Audrius Kolesnikovas, klubinėtojams žinomas kaip Driule XL, ir atlikėja Goda Alijeva, vasario 9–10 dienomis pristatys išskirtinę „Pop Art“ šou drabužių kolekciją. Ją klubinių kostiumų dizaino vandenyse jau kurį laiką nardantys naktinio gyvenimo atstovai kuria kartu.
Goda Alijeva, Driule XL
Goda Alijeva, Driule XL / Asmeninio albumo nuotr.

Kolekcijos pristatymuose, kurie vyks dviejų didmiesčių naktiniuose klubuose, laukia daug netikėtų pasirodymų, gausybė šokėjų ir pakeistos klubų erdvės.

Mažiau nei prieš penkis metus Kauno mados dienose debiutavęs A.Kolesnikovas, sutraukęs didžiulį būrį žiūrovų, pateisino net didžiausių skeptikų lūkesčius. Blizgūs kostiumai, „arlekiniški“ makiažai, nematyti galvos apdangalai, ilgi vyriški sijonai, ant kojukų vaikštantys manekenai – taip atrodė pirmoji „Glitter – Thriller“ kolekcija.

Asmeninio albumo nuotr./Driule XL
Asmeninio albumo nuotr./Driule XL

Jam nenusileidžia ir kolegė bei lietuviškos pop scenos gražuolė Goda Alijeva, keletą metų vystanti savo vardinę drabužių liniją.

„Ne kartą esu įgyvendinusi įvairius projektus tiek kurdama darbo drabužius, tiek šou skirtus kostiumus. Audriaus idėjos, kaip turėtų atrodyti mūsų bendras darbas, mane sudomino. Jam tiko mano braižas, o man – jo sprendimai“, – su šypsena pasakojo G.Alijeva.

Ji patikino – projektas yra unikalus ir darbai – išskirtiniai. Juose netruks ryškumo, spalvų, netikėtų derinių.

Driule XL teigia, jog žaisti madą šį kartą juos įkvėpė popartas ir šio stiliaus krikštatėviai. Nors prieš tai nė vienas iš jo kurtų bei demonstruotų drabužių nebūtų tikęs į tradicinį pokylį, klasės susitikimą ar giminės suvažiavimą, tačiau šįkart duetas žada pateikti ir keletą gatvės stiliaus drabužių dėvėti kasdienai.

Asmeninio albumo nuotr./Goda Alijeva
Asmeninio albumo nuotr./Goda Alijeva

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis