Naujausiame Vido Bareikio muzikiniame klipe – armija „plikių“ ir Sasha Song

Atlikėjo, performerio Vido Bareikio pradėta akcija „Let‘s make PLIKIAI great again“ įgauna stulbinantį pagreitį. Sausio pabaigoje ant muzikos apdovanojimų M.A.M.A raudonojo kilimo Vidas pasirodė su armija treninguotų plikių, o paskui su tokia kompanija visą areną pastatė ant kojų. Panašu, kad plikė veda V.Bareikį teisinga kryptimi. Akustiška odė plikiams, nuskambėjusi apdovanojimuose, o vėliau – radijo eteryje, sulaukė tokio populiarumo, kad teko įrašyti studijinę kūrinio versiją ir nufilmuoti vaizdo klipą.
Klipo filmavimo užkulisių akimirka
Vidas Bareikis / Algimanto Barzdžiaus nuotr.

V.Bareikis, pernai surengęs 100 koncertų turą su finaliniu šūviu „Siemens“ arenoje, nededa taško. Šiuos metus kūrybingasis atlikėjas pradėjo ypač aktyviai ir daugelį maloniai nustebino savo naujuoju amplua.

Didžiausiuose Lietuvos muzikos apdovanojimuose M.A.M.A charizmatiškasis hitų „Pusvalanduko“ bei „Nervai“ kūrėjas ne tik buvo dukart nominuotas, bet ir sėkmingai debiutavo šio atsakingo renginio vedėjo vaidmenyje. O be šių pareigų V. Bareikis Kauno „Žalgirio“ arenoje susirinkusiems žmonėms bei TV3 transliacijos žiūrovams pristatė du labai įsimintinus muzikinius numerius. Vienas jų – šmaikšti daina apie pramogų pasaulio garsenybių plaukus. Vidas šiek tiek traukė per dantį, sakydamas, kad ne kūryba, o plaukai yra pagrindinė aktualija, turint omenyje, kiek dėmesio sulaukė Jazzu šukuosena ar komiška dainininko Sasha Song‘o plaukų dingimo istorija.

Visa tai virto daina, kuri sulaukė didžiulio populiarumo ir kalbos apie ją netyla jau kurį laiką. Radijo stoties „Radiocentras“ gimtadienio metu atlikta akustinė „Plikių dainos“ versija šiuo metu gali didžiuotis tokia „Facebook“ statistika: 700 tūkst. peržiūrų, 3 tūkst. pasidalinimų bei 12 tūkst. like’ų. Šie skaičiai paskatino sukurti originalią dainos versiją bei vaizdo klipą.

VIDEO: Vidas Bareikis feat. Sasha Song - Plikių daina (Official Music Video)

„Parašiau „Plikių dainą“ kaip vieną iš M.A.M.A stand-up‘ų ir net nesitikėjau tokios audringos reakcijos. Vėliau viskas tiesiog sprogo: krūvos peržiūrų, labai geri atsiliepimai, ypač iš plikių, kiurių, pasirodo, ne tiek ir mažai... Paties Sasha Song‘o laiškas apie tai, kad jam patiko daina ir kad vertina tokį motyvuojantį humorą. Taip nusprendžiau ne tik kartu su Sasha įrašyti dainą, bet ir nufilmuoti vaizdo klipą“, – sako V.Bareikis.

Algimanto Barzdžiaus nuotr./Klipo filmavimo užkulisių akimirka
Algimanto Barzdžiaus nuotr./Klipo filmavimo užkulisių akimirka

Jo klipe pasirodo M.A.M.A ceremonijos raudonąjį kilimą šokiravusi „plikių armija“ iš visos Lietuvos susirinkę Vido Bareikio „likimo broliai“, kuriems nesvetima švytinčio pakaušio tema. Klipą režisavo puikiai pažįstamas radijo laidų vedėjas Timūras Auguscevičius.

„Kai kartu su Vidu traukėme šią dainą eteryje per „Radiocentro“ gimtadienį, buvo labai gera. Patiko, kad daina yra nuoširdi, vienijanti ir įkvepianti. Tokių dainų šiame laikmetyje labai trūksta. Man iškart kilo idėja vaizdo klipui. Susitikę su Vidu ją dar labiau išgryninome. Kai ką teko keisti, bet rezultatas visus dalyvavusius labai džiugina“, – pasakoja Timūras.

Algimanto Barzdžiaus nuotr./Klipo filmavimo užkulisių akimirka
Algimanto Barzdžiaus nuotr./Klipo filmavimo užkulisių akimirka

Finaliniame klipo kadre pasirodo pagrindinis dainos herojus – Sasha Song.

„Daina apie Lietuvos žvaigždžių plaukus buvo pateikta su skoningu humoru, o priedainyje V.Bareikis pradėjo dainuoti apie mano šukuoseną. Iš tikrųjų aš buvau labai sužavėtas tokio Vido gesto, nes dainoje visiškai nebuvo pašaipos, o atvirkščiai – palaikymas, sveikas ir skoningas humoras su žinute, kad būti plikiu yra visai neblogai. Tad ačiū jam už suteiktą gerą nuotaiką, o svarbiausia – paskatinimą būti savimi ir mylėti savo plikę“, – šypsosi Sasha Song.

Su V.Bareikiu susitikti, aptarti naująjį klipą, gauti parašą, pabendrauti, įsigyti atributikos bei nusifotografuoti gerbėjai galės visą šį savaitgalį Vilniuje, „Litexpo“ parodų rūmuose vyksiančios Knygų mugės Muzikos salėje, kur atlikėjas planuoja praleisti kuo daugiau laiko. O jo stende visada būna įdomu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis