Naujo žurnalo pristatyme – būrys garsenybių: atvyko ir pirmagimio besilaukianti viršelio žvaigždė

Ketvirtadienio vakarą žurnalas „L'Officiel Lithuania“ pristatė naują gyvybės ir atgimimo temą gvildenantį gegužės numerį. Simboliškai naujo numerio viršelį papuošė pirmagimės besilaukianti mados ženklo „MAS 924“ įkūrėja ir modelis Monika Kazakevičiūtė-Kriščiūnienė.
Valda Rukštelytė, Alanas Chošnau, Agnė Jagelavičiūtė, Natalija Bunkė, Edgaras Eidėjus, Monika Kazakevičiūtė-Kriščiūnienė
Valda Rukštelytė, Alanas Chošnau, Agnė Jagelavičiūtė, Natalija Bunkė, Edgaras Eidėjus, Monika Kazakevičiūtė-Kriščiūnienė / Vidmanto Balkūno / 15min nuotr.

„Taip dažnai laukiame Naujųjų metų tam, kad pradėtume gyventi kitaip, taip, kaip svajojame. Tačiau nereikia laukti mistinių dienų, nes naujos pradžios jausmą mums padovanoja kiekvienas rytas. Visa širdimi linkiu, kad aplinkui sprogstantys kaštonai jums suteiktų atgimimo jausmą – tą nepaprastą ir svaiginantį, širdį draskantį jausmą, kad esi gyvas“, – apie kasdienį atgimimą kalbėjo „L'Officiel Lithuania“ vyr. redaktorė Agnė Jagelavičiūtė.

Pagrindine gegužės numerio heroje tapusi M.Kazakevičiūtė-Kriščiūnienė, duodama žurnalui interviu, irgi paminėjo vidinį atgimimą: „Motinystė yra didelė dovana moteriai, ji suteikia vidiniam pasauliui daug daugiau spalvų nei vien karjeros siekimas. Nėštumas manyje pažadino papildomą vidinę energiją, išaugo troškimas kiekvieną minutę išnaudoti prasmingai, atsirado noras dar labiau save realizuoti.“

Vidmanto Balkūno / 15min nuotr./ „L'Officiel Lithuania“ žurnalo pristatymo akimirka
Vidmanto Balkūno / 15min nuotr./ „L'Officiel Lithuania“ žurnalo pristatymo akimirka

Tad nors metas ir įtemptas, ilgam atitrūkti nuo darbų Monika neketina. Jau dabar dizainerės galvoje sukasi įvairiausių naujų minčių ir idėjų, viena tokių – vaikams skirta „MAS 924“ linija. „Laukiuosi mergaitės, neabejoju, kad ji mielai leis laiką su mama tarp suknelių ir eskizų studijoje“, – džiaugėsi būsima mama.

Pasitikti vasaros sezoną ir pasklaidyti naująjį numerį (šįkart papildytą ir vyrišku priedu „Hommes“, kurio viršelyje – dainininkas Alanas Chošnau).

„L'Officiel Lithuania“ renginio svečius pakvietė į kaimynystėje įsikūrusį ir pačios redakcijos pamėgtą restoraną „Šventaragio sodas“. Pristatymo vieta puikiai atitiko pasirinktą atgimimo temą – mat restoranas grąžina lankytojus prie lietuviškų gyvybės šaknų, kviesdamas skanauti pagal senąsias Baltijos virtuvės tradicijas paruoštų patiekalų. Šventinį vakarą buvo pristatytas ir naujasis „Šventaragio sodo“ vasaros meniu, kurio patiekalais „L'Officiel Lithuania“ ir vaišino savo kviestinius svečius.

Žurnalo „L'Officiel Lithuania“ pristatymo akimirkos – galerijoje:

Vakaro akcentu tapo užburiantis Naujų idėjų kamerinio orkestro NIKO, užsienio kritikų vadinamo „roko muzikos žvaigždžių atitikmeniu klasikinėje scenoje“, pasirodymas. Šis kamerinis styginių orkestras, 2006 m. įkurtas kompozitoriaus ir dirigento Gedimino Gelgoto, šiandien jau yra pelnęs ir tarptautinį pripažinimą – grupė ką tik grįžo iš koncertinio turo Kalifornijoje. Neilgai trukus NIKO Šv. Kotrynos bažnyčioje pristatys ir naują legendinėje Jungtinės Karalystės studijoje įrašytą albumą „4 Seasons“.

Pristatymo linksmybes tęsė vienas populiariausių Lietuvos didžėjų Jonas Nainys-Jovani, pasitikęs svečius dar vakaro pradžioje. Po pristatymo svečiai restorane „Šventaragio sodas“ pasiliko didžiajame ekrane stebėti visų ilgai laukto Tel Avivo mieste vykstančio jau 64-osios „Eurovizijos“ pusfinalio, kuriame pasirodė ir Lietuvos atstovas Jurijus Veklenko su daina „Run With The Lions“. Apie vidinį išsilaisvinimą ir naujų potyrių troškimą pasakojanti daina tapo simbolišku „L'Officiel Lithuania“ atgimimo numerio šventės uždarymu.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis