Naujoje veikloje save atradusi Julija Janus: „Pradėjau galvoti, kad nebegaliu pati susitvarkyti“

Buvusi drabužių dizainerė Julija Janus atvirai pasidalino dramatiškais gyvenimo įvykiais. Praėjus keleriems metams po savo mados namų imperijos uždarymo, žinoma menininkė ir kūrėja džiaugiasi atradusi ramybę, išmokusi susitaikyti su likimo mestais iššūkiais.
Julija Janus
Julija Janus / LRT nuotr.

„Likau dizainere, tik iš daiktų dizainerės tapau vietokūros sprendimų dizainere. Tai dizaino rūšis, glaudžiai susijusi su vietos rinkodara, kurią kuriu su bendruomene, atsižvelgdama į jos poreikius, istoriją. Sukaupiau didelę patirtį, kaip sukurti kultūrinį, ekonominį ir socialinį pokytį – tai yra mano pagrindinė misija“, – LRT interneto televizijos laidoje „Posūkiai “ pasakoja kūrėja.

Kaip rašoma pranešime spaudai, pašnekovė atvirauja prisimindama praeitą etapą: „Aš tuo metu nesupratau, kaip tai mane spaudė. Per metus reikėdavo sukurti po 8, kartais net 12 kolekcijų. Buvo didelis tempas ir atsakomybė prieš investuotojus, keliami aukšti reikalavimai. Visa tai ilgainiui privertė mane ieškoti pokyčių, nes pradėjau galvoti, kad nebegaliu pati susitvarkyti“.

LRT nuotr./Julija Janus
LRT nuotr./Julija Janus

Julija priduria, kad tuo metu galvojo, jog vadovų magistrantūros studijos padės sudėlioti viską į vietas. „Aš maniau, kad susitvarkysiu, bet nesusitvarkiau, viskas pradėjo slysti iš rankų, mane tiesiog pradėjo pykinti nuo darbo. Kai nebegalėjau pažiūrėt į tą pusę (drabužių verslą – red. past.), teko sau pripažinti, kad reikia viską stabdyti, nes buvo du pasirinkimai, arba – aš, arba – verslas“, – apie sunkų laikotarpį pasakoja menininkė.

Kaip atsitiesti po emociškai sunkių ir daug fizinių jėgų kainavusių pokyčių, kuriuos išgyveno menininkė, vietokūros specialistė Julija Janus – lapkričio 15 dieną pirmoje „Posūkių“ laidoje LRT interneto televizijoje. Naujos laidos – kiekvieną trečiadienį.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis