Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Neringa Čereškevičienė ir „Tele Bim Bam“ dainininkai skatino vaikus skaityti knygas

Sekmadienio popietę Neringa Čereškevičienė ir „Tele Bim Bam“ subūrė tėvus su vaikais į pirmąjį projekto „Augu skaitydamas“ renginį, kurio metu buvo siekiama didžiausios vaikų parašytos knygos rekordo.
Neringa Čereškevičienė
Neringa Čereškevičienė / Luko Balandžio nuotr.

Vilniaus prekybos centre „Panorama“ vykusios popietės metu buvo siekiama padėti tėvams nuo mažens formuoti vaikų skaitymo įpročius. Susirinkusius žinomomis dainomis linksmino Neringa ir jos atsigabenta „Tele Bim Bam“. Vaikai su džiaugsmu priėmė tokius žinomus kūrinius kaip „Televizorius“ ar „Voras“, į taktą pajudėti nesivaržė ir jų tėveliai.

Po trumpos muzikinės programos ir naujojo projekto „Augu skaitydamas“ pristatymo, padedami N.Čereškevičienės vaikai čia pat kūrė pasaką. Jos žodžiai sugulė į didžiulę, net dviejų metrų aukščio vaikų knygą. Tiesa, vaikų ir jų tėvelių kurtą tekstą įrašė ne jie patys, o specialūs asistentai.

Luko Balandžio nuotr./Pirmojo „Augu skaitydamas“ renginio akimirka
Pirmojo „Augu skaitydamas“ renginio akimirka

„Kviesdami vaikus rašyti ir iliustruoti didžiausią knygą bei siekdami rekordo, norime simboliškai pažymėti projekto „Augu skaitydamas“ pradžią. Tai pirmasis žingsnis mūsų vizijos „Lietuva – daugiausia skaitanti šalis Europoje“ įgyvendinimo link. Tokiu netradiciniu būdu norime parodyti, kad knygos – neatsiejama laimingos vaikystės dalis, padedanti ugdyti vaikų vaizduotę, raštingumą bei kūrybingumą“, – prieš renginį teigė Danguolė Viliūnienė, projektą sumaniusios leidyklos „Alma littera“ direktorė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?