Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Svajonę tapti krepšininku palaidojęs reklamos žvaigždė Bartas Višinskis vietą atrado tarp barzdaskučių

Kartais beprotiškiausios idėjos gimsta netikėčiausiose vietose. Barzdaskučių salono „Red Light Barbers“ bendraturčio Barto Višinskio sėkmės istorija irgi nustebins. Ne vienus metus jis blaškėsi po pasaulį ir nė neįtarė, kad savo svajonę įgyvendins čia pat – Lietuvoje. Tik iki jos jam teko gerokai paplušėti, pakeisti ne vieną profesiją ir atsisveikinti su noru tapti profesionaliu krepšininku. Teko ir nusifilmuoti jo veidą išgarsinusioje reklamoje, jei vis dar svarstote, kur jį matėte.
Bertas Višinskis ir Ignas Kropas
Bertas Višinskis ir Ignas Kropas / Asmeninio albumo ir 15min nuotr.

Susitikimas su Bartu įvyko stoties rajone įsikūrusiame „Red Light Barbers“ salone. Vos tik įžengus į šią amerikietišką oazę, mus pasitiko vyriški pašnekesiai, išskirtinis vakarietiškas dizainas bei administratorius, kuris draugiškai pasiūlė prisėsti ir išgerti kavos.

Visgi šįkart visas dėmesys krypo ne tik į barzdaskučių saloną, o į už jo pavadinimo besislepiantį, žmogų, nuėjusį ilgą kelią, kad turėtų tai, ką turi šią dieną. Juk ne kasdien sutiksite asmenį, kurio verslo planas gimė paprasčiausiai šnekučiuojantis su draugu.

„Vaikystėje turėjau daug drambliuko svajonių. Žinoma, jos buvo neaiškios, abstrakčios. Kadangi iš pradžių mano gyvenime atsirado krepšinis, aš jį labiausiai ir norėjau žaisti, svarsčiau apie profesionalią karjerą. Šis noras neišsipildė, tačiau aš visą laiką norėjau ką nors pasiekti“, – 15min atvirauja B.Višinskis.

Paragavęs užsienio – grįžo pas artimuosius

Bartas pasakoja, kad viskas jo gyvenime prasidėjo nuo mokslų užsienyje. Dar būdamas paauglys jis išskrido mokytis į Ameriką, pabaigė vidurinę mokyklą Kanzaso valstijoje. Čia savo jėgas išbandė ir mylimiausiame sporte – krepšinyje.

„Svajojau patekti į Lietuvos rinktinę, Eurolygą bei NBA. Vis dėlto, galėčiau pasakyti, kad man visai neblogai pasisekė. Išvažiavau krepšinio žaisti į Ameriką, gavau stipendiją tiek vidurinėje mokykloje, tiek universitete. Krepšinis užsienyje bei nemokamas mokslas yra tai, ką labai vertinu“, – prisipažįsta B.Višinskis.

Asmeninio albumo nuotr./Bartas Višinskis
Asmeninio albumo nuotr./Bartas Višinskis

Vėliau studijuodamas rinkodarą Bartas pradėjo svarstyti, kur galėtų tinkamai panaudoti šios specialybės žinias. Pirmosios mintys krypo į užsienio valstybes, vis dėlto, grįžus į Lietuvą, jo laukė keli darbo pasiūlymai, be to, grįžti į gimtinę skatino ir natūralus šeimos ilgesys.

„Nemažai laiko praleidau užsienyje, todėl kuo toliau, tuo labiau norėjau grįžti. Tiesa, pripažįstu, ilgą laiką Lietuva nebuvo mano pagrindinis tikslas. Norėjau gyventi užsienyje, tačiau su sąlyga, kad būsiu arčiau šeimos ir namų. Vis dėlto Lietuvoje man pasisekė, nes čia iškart gavau ne vieną darbo pasiūlymą. Todėl taip ir išėjo, kad likau. Darbai vienas po kito keitėsi. Iš pradžių dirbau draudimo bendrovėje, tada reklamos įmonėje ir galiausiai Vilniaus Gedimino technikos universitete“, – sako Bartas ir priduria, kad darbo niekada netrūko.

Asmeninio albumo nuotr./Bartas Višinskis
Asmeninio albumo nuotr./Bartas Višinskis

Tokia darbų gausa galiausiai jam išėjo į naudą – netikėtai Bartas buvo pakviestas filmuotis „Pildyk“ reklamoje. Anot jo, tai nutiko jam dirbant bare, kai vienas klientas pasiteiravo, ar jis nenorėtų apsilankyti aktorių agentūroje. Tuomet jis nė kiek nenujautė, kad tokia netikėta pažintis tikrai pakeis jo gyvenimą.

„Jų biuras kaip tik buvo prie mano darbo. Nuėjau per pietų pertrauką, tikau jiems ir padariau kelis bandymus. Vėliau susitikau su prodiuseriais, režisieriais, jiems irgi patikau. Viskas iš tiesų įvyko labai greitai. Nesu baigęs aktorinio, o ir tokios svajonės niekada neturėjau“, – prisipažįsta B.Višinskis.

Anot Barto, filmuojantis reklamoje buvo sunkiausia perlipti per save ir patogiai jaustis prieš kamerą. O dar didesnis jaudulys jį užklupdavo tada, kai jo akys užkliūdavo už jį stebinčių 40 darbuotojų.

„Juk jie dirba profesionaliai ir tai daro atsakingai. Tad galvoje pats sau susikuri didžiausią spaudimą ir jauti didžiausią baimę, nors turi pasakyti vos kelias eilutes“, – pasakodamas reklamos subtilybes juokiasi Bartas.

Verslo idėja gimė spontaniškai

Vėliau Barto gyvenime įvyko dar daugiau netikėtumų. Šnekučiuodamasis ir sėdėdamas su draugu Ignu Kropu, audė beprotiškiausią idėją apie verslo planą Lietuvoje. Mintys apie barzdaskučių saloną skambėjo rizikingai, tačiau bičiuliai, nieko nelaukdami, pradėjo vystyti sumanymą.

„Verslo pradžioje galvoje buvo tik didžiulis minčių kratinys, bet vienas kitą nuolat labai smarkiai skatinome. Iš pradžių pajuokaudavome dėl savo užsidegimo, bet vėliau užsibrėžėme žodžius paversti veiksmais. Abu esame verslūs žmonės, todėl, gimus idėjai, užrašėme ją ant popieriaus ir pradėjome kurti savo verslo planą. Susiradome patalpas stoties rajone, pajutome atmosferą. Net juokavome, kad čia yra bičų rajonas“, – šypsodamasis sako Bartas.

Asmeninio albumo nuotr./Bartas Višinskis ir Ignas Kropas
Asmeninio albumo nuotr./Bartas Višinskis ir Ignas Kropas

Salono interjero dizainą inspiravo gyvenimas užsienyje, studijos ir kelionės. Būtent jų metu atminty užsiliko ne viena puiki idėja, kuri papildė bičų naujus namus.

„Barzdaskučių salonuose lankiausi tiek Amerikoje, tiek Anglijoje, kur barzdos skutimas yra tarsi kultūros dalis, turinti tradicijas ir papročius. To norėjome ir mes, tik su unikaliu amerikietiško salono prieskoniu. Vis dėlto esminė salono idėja buvo bendruomenė, savų žmonių ratas, kai tu žinai, kad atėjęs apsikirpti būsi tarp savo rato žmonių, kur galėsi drąsiai ir laisvai kalbėti įvairiomis vyriškomis temomis“, – 15min teigia barzdaskučių salono bendraturtis.

Jo manymu, gera atmosfera ir yra tai, kas prideda kokybės salonui. Todėl jame galima išvysti ne tik plačią darbuotojų šypseną, bet net ir gauti alkoholio, ko tikriausiai kituose grožio salonuose nesulauksi. Beje, čia dirbantys barzdaskučiai jau turi po savo nuosavą klientą, kurį drąsiai vadina draugu bei kartu dalijasi gyvenimo istorijomis.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Bartas Višinskis
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Bartas Višinskis

Reklama sulaukė pasaulinio pripažinimo

Populiarumo barzdaskučių salonas sulaukė ir dėl unikalios reklamos – atkartojo kompiuterinio žaidimo „Grand Theft Auto“ tematiką. Įdomiausia tai, kad idėja kilo iš saloną supančios stoties rajono aplinkos, kuri savininkams priminė žaidime šmėžuojančius personažus.

„Vaikystėje visi žaidė arba bent buvo susipažinę su šiuo žaidimu. Klientai atėję į mūsų saloną gali pamatyti, kad pro langą toks pats vaizdas, kaip žymiajame žaidime. Juokinga, nes kai kurie žmonės net panašiai linguoja. Todėl vietiniai gyventojai, mašinos ir turgus duoda savotiško žavesio“, – apie reklamos sukūrimą pasakoja B.Višinskis.

VIDEO: REAL Life GTA mission #2 - Burger Joint

Neilgai trukus, išradingas vaizdo įrašas sulaukė ir tarptautinio pripažinimo. Apie „Red Light Barbers“ išgirdo ir įrašu dalintis pradėjo įvairiausi interneto milžinai, populiarūs portalai, pasaulinio lygio žvaigždės. Tokia greita sėkmė išties buvo netikėta.

„Juk viską darėme labai paprastai, tiesiog pakvietėme draugo draugą, kuris galėjo filmuoti, viską surežisavom ir nufilmavom. Tad toks pripažinimas, patikėkite, mums buvo labai netikėtas. Kartais net patys negalėjome patikėti, kad tai vyksta, kad apie mus kalba ir taip vertina. Kai viską kuri nuo pat mažiausių detalių, tokie įvertinimai yra labai svarbūs“, – neslepia jis.

Barzdaskučių meno siekia mokyti ir kitus

Pasiteiravus Barto, kokie jo tolimesni tikslai, jis ryžtingai atsako, kad jo ateitis – barzdaskučių salonas. Todėl būtent čia, Amerika dvelkiančioje vietoje, jis netrukus atidarys ir barzdaskučių mokyklą.

„Dabar man pats svarbiausias žingsnis – jaunų žmonių mokymas. Nuo kito mėnesio atidarome barzdaskučių mokyklą. Tai bus mums nauja patirtis, nes su tuo dar nedirbome. Mes dažniausiai rekomenduojame profesionalius kursus, tačiau dalis žmonių vis tiek nori pas mus mokytis“, – džiaugiasi B.Višinskis.

Didelį vaidmenį šiame procese suvaidino ir smalsūs bei profesionaliai darbą atliekantys salono barzdaskučiai. Pasak Barto, atėjo metas, kai profesionalai savo žinias perduos ir kitiems.

Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Bartas Višinskis
Juliaus Kalinsko / 15min nuotr./Bartas Višinskis

„Mes vienas kitą stumiam į priekį. Meistrai važiuoja mokytis į užsienį, vyksta barzdaskučių susitikimai. Dėl to mūsų didžiausias noras ir yra atidaryti mokyklą Lietuvoje, nes tikimės augti ir tobulėti ne tik kaip salonas, bet ir kaip profesija. Turime barzdaskučių, kurie sukaupė didelį žinių bagažą, todėl pats metas šiomis žiniomis dalintis su kitais“, – įsitikinęs Bartas.

Jis taip pat nepraleidžia progos paminėti, kad šio užsidegimo nebūtų, jeigu jie nejaustų meilės savo darbui, neturėtų noro viską pasiekti sunkiu darbu. Bartas atkreipia dėmesį, kad be šių savybių, vien tik remiantis socialiniais tinklais, nieko neišeis pasiekti. Tad kiekvienam savo svajonių siekiančiam jis linki atidžiai įvertinti situaciją ir į sunkumus pažiūrėti iš įvairių pusių.

„Mums sakoma, kad viskas įmanoma. Žinoma, tai yra tiesa. Tačiau viskas pasiekiama sunkiu darbu. Daug žmonių išsikelia tikslus, tačiau susiduria su pirmąja problema ir iškart pasiduoda. Nesėkmių visada buvo ir bus. Mes irgi jas patyrėme. Galbūt tuo momentu neturime tinkamo žinių bagažo, gal šokame aukščiau bambos. Tačiau žmonėms reikia optimistiškai nusiteikti, kad bus sunku, reikės įvertinti ne tik save, bet ir visą situaciją“, – 15min akcentuoja B.Višinskis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos