Nuo blogų minčių gelbėjanti „influencerė“ Kamtauta Braškė pradėjo naują veiklą

Daugiau nei 50 tūkstančių sekėjų „Instagram“ platformoje turinti Kamtauta Braškė neslepia, kad žmonės dažnai prisipažįsta jos linksmų vaizdo įrašų dėka pasveikę nuo depresyvių minčių. Tačiau dabar savo patirtimi ir pozityviu mąstymu moteris dalijasi ne tik internete, bet ir važinėdama po mokyklas, negana to, įkūrė drabužių liniją.
Kamtauta Braškė
Kamtauta Braškė / Asmeninio archyvo nuotr.

Vardą ir pavardę pasirinkusi užkoduoti po slapyvardžiu, nuomonės formuotoja Kamtauta Braškė be viso to, ką veikia, o veikia tikrai daug, dar nusprendė užsiimti ir drabužių dizainu. Idėja kurti savo ženklą, kurį pavadino „Berry Be“, atsirado visai netikėtai, dalyvaujant diskusijoje apie sąmoningumą, kur ją pakvietė kalbėti apie tai, kaip sportas ir režimas pakeičia gyvenimą.

„Nemokamai dalyvavau diskusijoje. Dalyvauju visur, bent dalį savo pozityvumo galiu duoti žmonėms, nes dažnai sulaukiu žinučių instagrame, kad mano sekėjai pagijo nuo depresijos, išbandė režimą ir taip toliau. Tada suvokiau, kad žmonėms įdomu tai, ką aš kalbu. Po tos diskusijos paskambinau savo logotipų kūrėjams ir nusprendžiau sukurti savo ženklą“, – prisimena Kamtauta Braškė.

Tiesa, iš pradžių ji svarstė ieškoti kokybiškų prekių ar produktų, o juos radus, bendradarbiaujant su kūrėjais išleisti savo riboto kiekio prekę. Pavyzdžiui, atsiranda nauji jogurtai, Kamtauta Braškė jų paragauja, ir jeigu jai patinka, šie jogurtai su jos logotipu ir rekomendacijoms atsiduria pas ją elektroninėje parduotuvėje.

„Sakiau jiems, kad būsiu toks instagramo Užkalnis, kuris ieškos visokių gerų dalykų, juos išbandys, o vėliau perparduos“, – šypsojosi ji.

„Influencerė“ Kamtauta Braškė
„Influencerė“ Kamtauta Braškė

Vis dėlto vėliau suprato, kad perpardavimas per daug priklauso nuo kitų žmonių ir verslas gali bet kada žlugti, todėl nusprendė kurti džemperius, o vėliau – dar ir rankšluosčius, kelnes bei kostiumus. Tokiam projektui jau prireikė daugiau rankų, tad Braškė į savo komandą priėmė keturis pagalbininkus ir keletą siuvėjų.

Žinoma, drabužių rinkoje žaidžia daug veiksnių, tą moteris gerai supranta, todėl teigia iš karto ieškanti dalykų, kurie jos produktus išskiria iš kitų. Kamtauta Braškė 15min sako, kad svarbiausia jai kokybė, todėl tol, kol rado kokybišką medžiagą, kaip pati teigė, turėjo praeiti kryžiaus kelius.

„Pati užsisakinėjau džemperius, kelnes ir viešinau tuos kūrėjus, kurie į rinką duoda prastą kokybę, užsitikrindama, kad pati išleisiu tikrai kokybiškus drabužius“, – pasakojo ji, pridėdama, kad išpeikus kūrėjus dėl kokybės, jos instagramo paskyra buvo užblokuota pačių pardavėjų.

Kokybės paieškos prasidėjo nuo kartą pirkto treningo, su kuriuo nuomonės formuotoja skrido į Dubajų. Moterį nustebino, kad kol ji nuvyko iki minėtos šalies, treningas visiškai susidėvėjo ir atrodė, kaip pati sako, tragiškai.

„Tada labai nustebau, kaip gali toks daiktas atsidurti prekyboje ir supratau, kad negalima taip apgaudinėti žmonių, todėl mano kelias ir bus kitoks. Ne kiekybė, o kokybė turi imti viršų,“ – teigė ji.

Kai jau atėjo laikas išbandyti savo pačios kurtos sportinės aprangos kokybę, ji rinkosi testuoti ją pati. Moteris neslepia, kad buvo ir netikėtumų.

„Pamenu, užklijavo ant džemperių lipdukus su logotipu. Tie žmonės sakė, kad lipduko niekaip nenukrapštysi. Na gerai, galvoju.

Vieną rytą gėriau kavą. netyčia su nagu perbraukiau per lipduką ir jį nuplėšiau. Iš karto nusiunčiau nuotrauką tiems, kurie sakė, kad jo nulupti neįmanoma. Jie negalėjo patikėti.

Tai buvo gera pamoka. Džiaugiausi, kad turėjau savo džemperį testavimui. Įsivaizduok, jeigu būčiau paleidusi tokius džemperius, nors esu už kokybę. Gi mane būtų suvalgę“, – kalbėdama su 15min juokėsi ji.

Apskritai, gaminti, dovanoti ir pardavinėti sportinę aprangą Braškė nusprendė dėl to, kad karantino metu dauguma sėdi namie, žmonėms norisi patogumo, o ne suknelių, be to, ir pati yra susijusi su sportu.

„Influencerė“ Kamtauta Braškė
„Influencerė“ Kamtauta Braškė

Drabužių dizaino kūrimas vyksta labai neįprastai: verslininkė atsiveža penkis džemperius. Vieno iš jų jai patinka gobtuvas, kito – apačia, dar kito – rankovės. Po truputį iš tų penkių ji kartu su siuvėjomis randa tobulą variantą.

Dalinasi ir daiktais, ir patirtimi

Kadangi Kamtauta Braškė yra neabejinga ir labdaringai veiklai, ji sutiko sudalyvauti aukcione, kuriame surinkti pinigai bus paaukoti arba padovanoti vaikui. Aukcionui moteris padovanojo savo kurtą rankšluostį.

„Tokio tipo akcijoje dalyvavau pirmą kartą, net anksčiau nežinojau, kad jos egzistuoja. Įprastai savo drabužius, ne tik pačios kurtus, bet ir šiaip nebenešiojamus, atiduodu savo sekėjams už eilėraštuką ar dar ką. Faina, kad galima dalintis ir nereikia išmesti“, – 15min sakė ji.

Negana to, moteris dabar dalijasi ne tik materialiais dalykais, bet ir savo žiniomis bei patirtimi. Netrukus ji apie discipliną ir pozityvų mąstymą kalbės ir Kazlų Rūdos savivaldybės kultūros centre.

„Dabar toks amžius, kai tiek daug tų nuomonės formuotojų. Vaikystė ir paauglystė yra pats geriausias metas pasiklysti tarp visų siūlomų dalykų: atidaro duris, o ten trisdešimt skirtingai kalbančių influencerių. Kai žmonės mato mane, gal ne aš jiems tampu autoritetu, o mano siunčiama emocija, ta laimė ir harmonija.

Ne manimi reikia būti, o savimi, to ir siekiu“, – kalbėjo Kamtauta Braškė.

„Influencerė“ Kamtauta Braškė
„Influencerė“ Kamtauta Braškė

Geriausias grįžtamasis ryšys, kurio moteris sulaukia, jai yra žinutės, kad sekėjai pasveiko nuo blogų minčių ar lengviau perėjo sudėtingą etapą jos dėka.

„Būna tokių žinučių, kuriose rašo, jog buvau vienintelė žmogaus palaikytoja po skyrybų su partneriu. O aš to net nežinojau: žmogus tiesiog žiūrėjo ir išlipo iš viso to liūno“, – šypsojosi „influenerė“.

Moteris įsitikinusi, kad galima pasiekti savo tikslus ir išpildyti svajones ir tikint, ir netikint, bet tikint tai daryti yra daug smagiau.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų