15 diena važiuoja! Metinė prenumerata vos 7,99 Eur+DOVANA
Išbandyti
Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Nuo Vilniaus oro uosto taksi keliavęs Liudvikas Andriulis ragina neapsigauti: jo vežėjui paskirta bauda

Apie Vilniaus oro uostą aptarnaujančius taksistus, kurie gali nuvežti vos atvykusius žmones tiesiai nuo išėjimo, jau kuris laikas sklando nemalonios legendos. Tuo įsitikino ir verslininkas Liudvikas Andriulis, kuris, pasinaudojęs jų paslaugomis, sako, likęs apgautas.
Vilniaus oro uostas, Liudvikas Andriulis
Vilniaus oro uostas, Liudvikas Andriulis / Svajūno Stroino, asmeninio albumo nuotr.

Socialiniame tinkle verslininkas pasidalijo žinute, kurioje teigė, kad pagavo eilinį sukčių – Vilniaus oro uosto taksistą, kuris už kelionę iš vyro bandė išvilioti daugiau pinigų. Anot jo, tai jau ne pirmas kartas, kai nutinka toks įvykis.

„Kai dar kartą Vilniaus oro uostas aiškins, kad susitvarkė su taksi ir dušmanai nebeapgaudinėja, netikėkite“, – pasipiktinimo neslėpė L.Andriulis, sava istorija sutikęs pasidalyti ir su 15min skaitytojais.

Papasakojęs savo karčią patirtį, jis rašė, kad anksčiau, norėdamas pagauti panašius nusižengimus darančius taksi vairuotojus, apsimetinėdavo kitos tautybės piliečiu, bet šį kartą viskas nutiko gana netikėtai.

Taksi vairuotojas, pristatęs vyrą į reikiamą vietą, vietoje 10 eurų paprašė sumokėti 15 eurų. Anot verslininko, toks atstumas, kurį jis važiavo, net naktį nekainuoja daugiau kaip 12–14 eurų.

„Jaunas, labai jaunas bičas, o modus operandi (lotyniškas posakis, naudojamas apibūdinti asmens darbo įpročius, ypač kai kalbama apie verslą ar kriminalinius tyrimus, – red. past.) – kaip seno bebro, kaip Pangonio („Grigeo“ prezidentas Gintautas Pangonis, – red. past.)“, – savo nuomonę rėžė Liudvikas.

Svajūno Stroino / 15min nuotr./Emigracija
Svajūno Stroino / 15min nuotr./Emigracija

Taip pat paminėta, kad verslininkas už paslaugą norėjo atsiskaityti kortele, tačiau, anot L.Andriulio, jis išgirdo, kad to padaryti nepavyks dėl neveikiančio mokėjimo aparato. Pateikus 20 eurų bankrotą ir paprašius čekio, taksi vairuotojas esą išsigando. Kaip rašė L.Andriulis, jis supratęs, kad buvo pagautas, ėmė maldauti, siūlė neimti pinigų.

Dvacoką aš jam palikau, čekio taip ir negavau, nufotkinau numerius ir taksometrą, kam reikės, išsiaiškins“, – sakė L.Andriulis.

Socialiniame tinkle savo sekėjams jis pasiūlė būti gudresniems – naudotis Vilniaus oro uosto siūlomų taksi paslaugomis, kurios, anot jo, nors ir brangesnės, bet padeda pagauti tokius sukčius.

„Ta dušmanų kalėjimo kultūra mumyse tokia gili, kad net Medeina (Liudviko Andriulio žmona – red. past.) paklausė, ar nebijau, kad išdaužys mums namo langus už šitą postą. Nereikia bijoti padugnių iš Žalių ežerų – reikia traukti į šviesą ir traiškyti. Jokie VIP terminalai mums nepadės, kol tie šlykštūs padugnės ten stovės ir darys gėdą mūsų šaliai“, – piktinosi Liudvikas.

Vidmanto Balkūno / 15min nuotr./Marius Zelenius
Vidmanto Balkūno / 15min nuotr./Marius Zelenius

Lietuvos oro uostų komunikacijos vadovas Marius Zelenius, reaguodamas į šią situaciją teigė, kad problema jau yra išspręsta.

„Vairuotojas prisipažino, kad skaitiklis buvo sugedęs. Šiuo atveju buvo fiksuoti du sutarties pažeidimai: neveikė mokėjimo kortelių terminalas, netinkamai veikė taksometras. Už šiuos pažeidimus vežėjas gauna baudą ir nutraukiama sutartis su pašalinimu iš „Taksi linijos“.

Dar kartą atsiprašau už šią patirtį ir dėkui už perduotą atvejį, tai padeda augti. Privačia žinute pasidalinkite, kur pervesti kompensaciją. Grąžinsime sumokėtą sumą. Imamės iniciatyvos dėl papildomų reidų, taksometrų ir kitos įrangos tikrinimo“, – atsakymą viešai pateikė M.Zelenius.

Skundų dėl naudojimosi taksi paslaugomis Vilniaus oro uoste 2019 metais fiksuota 12, dar prieš metus šis skaičius buvo kiek didesnis – 20. Tiesa, anot Lietuvos oro uostų komunikacijos vadovo, statistika byloja, kad situacija gerėja. 2016 metais skundų skaičiai buvo tris kartus didesni – tais metais jų užfiksuota net 52.

„Čia neišskiriama, situacija įvyko „Taksi linijoje“ ar bet kur kitur prie oro uosto. Skaičiai sako du dalykus: 1) dėl nuolatinės kontrolės ir griežtos reakcijos situacija gerėja; 2) skundų vis dar pasitaiko, tad tobulėjimui erdvės yra. Ačiū visiems, kurie praneša tokius atvejus ir taip padeda spręsti šiuos iššūkius. Tikiu, kad šiemet jiems suskaičiuoti pakaks vienos rankos pirštų ir labai greitai jų nebeliks visai. Susidūrus su tokia situacija, didelis prašymas, visada paimti čekį, jie gerokai palengvina situacijos išaiškinimą ir sprendimą.

Priminsiu dar, kad visą laiką reikėtų vengti atsitiktinose vietose „medžiojančių“ taksistų. Jeigu „Taksi linijoje“ turime galimybių imtis priemonių bausti nesąžiningus, tai bet kur keleivį pagavęs ir apgavęs taksistas gali būti sunkiau nubaustas. Mes savo ruožtu sudėjome vertikalius ir horizontalius ženklinimus draudžiamose stoti vietose, vaikome bandančius nusižengti, gaudo ir policija. Tačiau budrumo, kaip ir bet kurioje kitoje vietoje, keleiviai turėtų neprarasti“, – aiškino M.Zelenius.

Anot jo, sukčiavimo atvejais labai padeda, jei keleivis turi:

  • taksi vežėjo išduotą, atspausdintą ar ranka rašytą, pinigų priėmimo kvitą, kuriame matosi taksi automobilio valstybiniai numeriai (skenuota jo versija irgi tinka);

  • tikslus kelionės laikas bei adresas, kur buvo vykstama;

  • nuotrauką, kurioje matosi taksi automobilio valstybiniai numeriai;

  • pasitvirtinus apgavystės atvejui, kompensuojama.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais