Oksana Pikul-Jasaitienė: „Olialia“ žengia į milijardinę rinką“

Netrukus tarptautiniu tapsiančio lietuviško prekės ženklo „Olialia“ ambasadorės Indijoje ponios Ancos Vermos komunikacijos vadovė Lietuvai Oksana Pikul-Jasaitienė atsako į visus Lietuvos žiniasklaidai galinčius kilti klausimus. Tai – pirmasis „Olialia Indi“ viešųjų ryšių skyriaus specialistų, kurie 6 valandas su Oksana derino kiekvieną žodį, „labas“ Lietuvos žmonėms, kurie mėgo „Olialia“.
Oksana Pikul-Jasaitienė
Oksana Pikul-Jasaitienė / Lukas Balandis / BNS nuotr.
Temos: 1 Oksana Pikul

„Olialia“ projektas kelis metus buvo įtakingiausias visų laikų lietuviškas šou verslo prekės ženklas. Kodėl Lietuvoje baigėsi „Olialia“?

„Olialia“ projektas niekada nesibaigė. Jis trumpam stabtelėjo, kad šio lietuviško prekinio ženklo strategai galėtų įgyti antrąjį kvėpavimą ir tęsti savo veiklą pasauliniu mastu. Sakoma, tyla spengia prieš audrą. Pasaulinė „Olialia“ audra tik artėja. Nedidelė tylos pauzė prieš ją – didelių permainų ir naujos eros pradžia.

Kaip nusprendėte plėstis į Indiją?

2011-aisiais „Olialia“ ženklo, gimusio Lietuvoje, vadai susipažino su įtakingais Indijos verslo ir politikos žmonėmis – ponų Abhisheko ir Ancos Vermų šeima. Vermai turi išskirtines teises plėtoti brandą tarptautiniu mastu. Jie iš karto suprato projekto nešamą jėgą ir suvokė, kad Lietuvos rinka paprasčiausiai per maža „Olialia“ kūrėjams. Neslepiame, kad mūsų ambicijos neapsiriboja Indijos rinka.

Papasakokite apie „Olialia“ partnerius Indijoje.

Su ponais Abhisheku ir Anca „Olialia“ atstovus suvedė Lietuvos ambasada Indijoje. Už tai esame jai nuoširdžiai dėkingi.

„Olialia India“ partneriai yra viena įtakingiausių Indijos politikos ir biznio šeimų, turinti šimtmetines tradicijas. Jau IXX a. A.Vermos proproseneliai buvo žymūs teisininkai. XX a. ši šeima vadovavo Indijos laisvės kovoms. Kai indai atgavo savo nepriklausomybę, pono Abhisheko Vermos senelė 1950-aisiais buvo išrinkta į pirmąjį Indijos Parlamentą.

Pats ponas Abhishekas buvo „Atlas Interactive India Private Limited“ pirmininkas. Ši telekomunikacijų milžinė su Indijos Vyriausybe pasirašė internetinės televizijos paslaugų sutartį. Projekto vertė – 1,5 milijardo JAV dolerių. Be to, pono Abisheko valdoma įmonė yra pasaulinės prekybos ginklais lyderė, rangovė ir gamintoja.

Asmeninė nuotr./Anca ir Abhishekas Vermos
Asmeninė nuotr./Anca ir Abhishekas Vermos

Jo žmona ponia Anca Verma yra buvęs Rumunijos supermodelis. 2006 m. laimingai ištekėjusi už pono Abhisheko Vermos moteris įsiliejo į pasaulinį ginklų prekybos ir gynybos reikmenų verslą. 2011-aisiais ji įsigijo 51 procentą „Sig Sauer India Private Limited“ akcijų. Tai – bendra A.Vermos ir tarptautinio ginklų rangovo „Sig Sauer“ įmonė. Rumunijos žiniasklaida ir tarptautinis žurnalas „Forbes“ vadina Ancą viena turtingiausių rumunų pasaulyje.

Savo rate turėdami tokius žmones mes patys esame stipresni ir dar labiau tikime, kad į verslo istoriją įeisime kaip pirmieji lietuviai, sukūrę prekinį pasaulinės reikšmės ženklą. Jo sėkme įsitikinome 2011-ųjų rugsėjį Naujajame Delyje surengę „Blondinių muzikos festivalį“, kuris turėjo triuškinantį pasisekimą. Su Vermų šeima Lietuvos „Olialia“ paversime Indijos prekiniu ženklu.

Asmeninė nuotr./„Blondinių muzikos festivalį“ Naujajame Delyje 2011-ųjų rugsėjį
Asmeninė nuotr./„Blondinių muzikos festivalį“ Naujajame Delyje 2011-ųjų rugsėjį

Pirmieji žingsniai jau žengti. Ponas Abhishekas Verma yra „Olialia“ strategijos konsultantas ir būsimo realybės šou koprodiuseris. Jau dėliojami Bolivudo filmų korporacijos „Olialia Films“ ir Vilniaus aktorių elito bendradarbiavimo planai.

Kokios tarptautinio „Olialia“ verslo kryptys?

Pačios įvairiausios: nuo „Olialia Cola“ iki „Olialia“ maisto, nuo realybės šou ir filmus kursiančios „Olialia Entertainment“ iki „Olialia“ salos Maldyvuose, nuo „Olialia“ kreditinių kortelių iki „Olialia“ modelių agentūros.

Kokia projekto ideologija?

„Olialia“ Indijoje rems moterų švietimo programas, kurias finansuos „Shrikant Verma Charitable Trust“ grupė, sukurta siekiant įamžinti šviesų pono A.Vermos tėvo Shrikanto Vermos atminimą.

„Olialia India“ darys tai, ką darė „Olialia Lietuva“, – atstovaus charizmatiškai XXI a. moteriai. Pagrindinį dėmesį Indijoje sutelksime į moterų teises, laisves ir neribotas tarptautinės karjeros galimybes.

Asmeninė nuotr./Anca Verma
Asmeninė nuotr./Anca Verma

Kaip „Olialia India“ bus susijusi su Lietuva?

Jau minėtas prieš penkerius metus Delyje „Olialia“ vadovų organizuotas 35 Lietuvos artistų pristatymo festivalis itin sudomino auditoriją. Renginyje dalyvavo populiaraus fotoalbumo „Neregėta Lietuva“ kūrėjas ir fotografas Marius Jovaiša, roko dainininkas ir vokalo pedagogas Povilas Meškėla, grupė SEL, dainininkė Eleonora Sebrova, grupės „69 Danguje“, „Olialia Pupytės“, Monika Liu, Baiba, Vaida Genytė bei didžėjaus ir saksofonisto duo „Rikko El Gato & Sergej Vichrov“. Be to, indams buvo pristatyti lietuvių tapybos darbai, senosios tradicinės mūsų muzikos atstovai ir kiti.

Įžiebsime stambiausios pasaulio filmų pramonės Bolivudo ir mažyčio, bet perspektyvaus Vilniaus sinergiją. Būtent mes indiškai „Olialia“ modelių agentūrai ir Boliduvo „Olialia Films“ pristatysime savo šalies manekenes ir aktores. Tai – ne viskas, tačiau kol kas neatskleisime visų savo kortų.

Kiek žmonių į vientisą bendruomenę sujungs „Olialia India“?

Lietuvoje, kurios populiaciją sudaro 2,6 milijono žmonių, „Olialia“ į veiklą įtraukė 125 000 merginų, moterų, vaikinų ir vyrų. Galite tik įsivaizduoti, kokio dydžio skaičių turėsime Indijoje, kurioje gyvena 1,25 milijardo žmonių.

Asmeninė nuotr./Anca ir Abhishekas Vermos, Felipe Massa
Asmeninė nuotr./Anca ir Abhishekas Vermos, Felipe Massa

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Kai norai pildosi: laimėk kelionę į Maldyvus keturiems su „Lidl Plus“
Reklama
Kalėdinis „Teleloto“ stebuklas – saulėtas dangus bene kiaurus metus
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos