Oksana Pikul-Jasaitienė su sūnumi Dominyku ir mama Laima tapo modeliais

Drabužių prekės ženklo „Stylish Paw“ įkūrėja Rasa Stasionienė pristato ilgai Lietuvoje lauktą naujieną visai šeimai – kelioms kartoms skirtą žaismingą laisvalaikio aprangą, kurią vilkėdami neliks nepastebėtas nė vienas. Naujosios kolekcijos veidu tapo dainininkė Oksana Pikul-Jasaitienė.
Oksana Pikul-Jasaitienė su mama ir sūnumi
Oksana Pikul-Jasaitienė su mama ir sūnumi / „Stylish Paw“ nuotr.

Atlikėjos, beveik vienerių sūnelio Dominyko mamos, krepšininko Simo Jasaičio žmonos Oksanos Pikul-Jasaitienės garderobe laisvalaikio apranga užima toli gražu ne paskutinę vietą.

Nulipusi nuo scenos dainininkė kasdien mielai dėvi stilingą sportinę aprangą: kada reikia lakstyti paskui sūnelį, aktyviai judėti netrukdantys drabužiai – nepamainomas dalykas. Būtent todėl Oksana jais rengia ne tik save ir mažylį, bet ir mamą Laimutę, kuri dainininkei yra puiki pagalbininkė auginant su pasauliu kasdien vis labiau susipažįstantį berniuką.

„Stylish Paw“ nuotr./Oksana Pikul-Jasaitienė
„Stylish Paw“ nuotr./Oksana Pikul-Jasaitienė

„Patogus sportinis kostiumas, su kuriuo gera pramogauti, privalo būti kiekvienų namų drabužinėje. O mūsų šeimyna ypatingai dažnai laisvalaikį leidžia dėvėdama kostiumus, kurie ne tik patogūs, bet ir stilingi. Negana to, jais gali puoštis kelios kartos: mama, tėtis, vaikai ir seneliai. Smagu, žaisminga ir gražu!“ – džiaugiasi O.Pikul-Jasaitienė.

„Stylish Paw“ įkūrėja R.Stasionienė įsitikinusi, kad Lietuvoje dar nebuvo prekės ženklo, kuris siūlyti suderintą asortimentą vaikams, jų tėveliams ir seneliams.

„Laisvalaikis su artimaisiais kelia didžiausią džiaugsmą ir atsipalaidavimą, o kai dar visa šeima kartu pramogauja susiderinę drabužius – keliskart smagiau ne tik patiems, bet ir aplinkiniams pažiūrėti, – sako R.Stasionienė. – Pėdute puošti vienodi, skirtingoms kartoms skirti drabužiai jau yra tapę šio prekės ženklo vizitine kortele. Kuriant šią kolekciją didelę įtaką padarė mano pačios gyvenimas, o išvydusios bandomuosius modelius ant savęs, vyro ir dviejų sūnų, kostiumais kaip mat susidomėjo ir mūsų šeimos močiutės. Pagalvojau, kodėl gi ne? Močiutės irgi nori būti stilingos.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis