Muzikos puota su 3D vaizdo projekcijomis, vienetiniais aukštosios mados kostiumais ir meilės galios pašlovinimu – taip pristatoma „Aleksandro puota“.
Operą režisavo vengras Csaba Kaelis, diriguoja vokietis Rolfas Beckas, kostiumus kūrė Juozas Statkevičius.
Premjeros metu scenoje pasirodė gausus būrys solistų - tai sopranas Sophie Gordeladze (Gruzija), škotų mecosopranas Catriona Morison ir tenoras Thomas Walkeris (Jungtinė Karalystė), atlikę Aleksandro Didžiojo mylimosios Tais, jos draugės ir dainiaus Timotiejaus vaidmenis. Aleksandrą Didįjį įkūnijo lietuvių bosas Tadas Girininkas.
Statydamas operą pagrindiniu savo tikslu režisierius Csaba Kaelis laikė pateikti „Aleksandro puotą“ šių dienų auditorijai: „Pasitelkėme madų šou įvaizdį, nes mada aktuali visiems – vienaip ar kitaip ji paliečia kiekvieną. Tačiau yra dviejų tipų madų šou. Tai vadinamosios „prêt-à-porter“ kolekcijos, garsiausių dizainerių pristatoma dėvėjimui tinkama apranga. Ir kitas tipas, į kurį mes orientuojamės, „haute couture“ kolekcijos – aukštoji mada, kai sukuriamas vienetinis tam tikro modelio kostiumas. Kreipėmės į jūsų garsiausią mados dizainerį Juozą Statkevičių, norėjome, kad kostiumai ne tik atstovautų šiuolaikinei aukštajai madai, bet ir atspindėtų personažo charakterį, tam tikrą kūrinyje rodomą būseną. Juk barokas – jausmų menas.“
Operos scenoje publika išvydo ne tik muzikos atlikėjus. Tikru podiumu žingsniavo ir keturios profesionalios Juozo Statkevičiaus papuoštos manekenės – Meda Jonaitytė, Renata Mikailionytė, Julija Maslinskaja-Ulvydienė ir Eglė Grėbliauskaitė, o kadangi siužetas apeliuoja į Antiką – veiksmas vyko karą su Persija laimėjusio Aleksandro Makedoniečio puotoje – išlavintą vyrišką kūną demonstravo kultūristai.
Režisierius ypatingą reikšmę teikė ir tarptautinę šlovę pelniusio vengrų video menininko Laszlo Zsolto Bordoso 3D vaizdo projekcijoms, esmingai praturtinusioms Evos Szendrenyi scenografiją.
Norintys pamatyti ir išgirsti operą tai padaryti galės ir šeštadienio vakarą.