„Lietuvoje nerastume nė vieno televizijos žiūrovo, nežinančio, kas yra „Teleloto“. Jau 25 metus skaičiuojantis pramoginis žaidimas tapo visuomeniniu reiškiniu, kiekvieną savaitę skleidžiančiu geras emocijas. Tad vedėjams tenka didelė atsakomybė“, – sako Arūnas Valinskas, šiemet tapęs „Teleloto“ prodiuseriu.
Pačią pirmą naujojo sezono laidą ryžosi vesti jis pats su žmona Inga.
„Tai nebus pirmas mūsų projektas, kurį vesime kartu. Drauge esame vedę įvairių renginių, pavyzdžiui, net „Misis Lietuva“. Televizijoje buvo šokių projektas, kitos laidos. Abu esame televizijos ir scenos profesionalai, todėl ir pasirodymui „Teleloto“ studijoje atsakingai ruošiamės. Juolab, kad loterijos kartu dar nesame vedę“, – sako ilgametis televizijos laidų vedėjas ir prodiuseris.
Žinomos poros debiutą „Teleloto“ studijoje žiūrovai galės išvysti jau rugsėjo 13 dieną, per LNK. Kitose 2020-2021 m. sezono laidose vėl lauks staigmenos – Valinskus studijoje pakeis kiti Lietuvoje gerai žinomi žmonės.
TAIP PAT SKAITYKITE: Pokyčiai „Teleloto“: žiūrovai nebeišvys Tado Rimgailos ir Ievos Stasiulevičiūtės
TAIP PAT SKAITYKITE: „Teleloto“ nebelieka ir Indrės Stonkuvienės: prodiuserio vairą perima Arūnas Valinskas
Valinskas su malonumu prisimena, kad su „Teleloto“ teko dirbti pačioje projekto pradžioje, kai loterija ir televizijos šou buvo kuriamas pagal užsieniečių patirtį ir taisykles. Laidos režisierius Audrius Giržadas tuomet buvo televizijos prodiuseris, o A.Valinskas – LNK programų direktorius. Nuo to laiko populiarioje laidoje įvyko daugybė pokyčių, nes metai po metų loterija populiarėjo, tobulėjo technologijos, augo prizų fondas ir laimėjimai.
„Man atrodo, kad „Teleloto“ buvo pirmoji loterija, kuri suteikė galimybę laimėti milijoną. Žiūrovų sąmonėje tai sukėlė savotišką revoliuciją ir įtvirtino aukščiausią piniginio laimėjimo standartą. Juk iki tol geriausias prizas buvo tai automobilis, tai dar koks nors daiktas. O „Teleloto“ pažadėjo milijoną – ir žaidėjai jį laimėjo“, – kalba A.Valinskas.
„Teleloto“ organizuoja loterijų bendrovė „Olifėja. 8 proc. nuo kiekvieno parduoto loterijos bilieto skiriama sporto paramai ir keliauja Lietuvos olimpiečių rengimui. Per 27 veiklos metus „Olifėja“ tam skyrė 90 milijonų eurų.