Paaiškėjo staigios buvusio grupės „Kastaneda“ nario Kipisho mirties priežastis

Paaiškėjo buvusio grupės „Kastaneda“ nario Romano Neyelovo (37), gerbėjams pažįstamo Kipisho pseudonimu, mirties priežastis. Atlikėją ištiko infarktas, praneša Žmonės.lt.
Kipishas
Kipishas / Asmeninio albumo nuotr.

Apie dainininko Kipisho mirtį Žmonės.lt pranešė šeštadienio vakarą. Atlikėjas mirė penktadienį Vilniuje. 

Sekmadienį dainininko artimieji atskleidė jo mirties priežastį. Dainininką ištiko infarktas. 

„Sužinoję naujieną žmonės iškart ėmė kalbėti, kad čia, matyt, narkotikai ar savižudybė. Nėra jokių narkotikų ar savižudybės. Jį ištiko infarktas“, – Žmonės.lt sakė Kipisho draugas Erikas. 

Dainininko bičiulis patikino, kad nors Kipishas ir sukosi pramogų pasaulyje, niekada nepasidavė jokioms pagundoms: „Jis visąlaik buvo pozityvus, kupinas jėgų. Su juo visad buvo linksma pabendrauti. Nei gėrė, nei vartojo narkotikus. Žmonės sako, kad repo atlikėjai linkę vartoti narkotikus, bet jis toks tikrai nebuvo.“

Dainininkas buvo vedęs, turėjo dvi mažametes dukras. 

Atlikėjo palaikai bus kremuojami pirmadienį, Kėdainiuose. 

Lietuvos popscenoje Kipishas išgarsėjo 2002-aisiais, kai kartu su Luku Pačkausku įkūrė grupę „Kastaneda“. Dalyvaudamas grupės veikloje atlikėjas išleido keturis albumus – „Nesiparink“, „Merginos“, „Mūsų fiestos“, „Viskas, ko reikia“.

2005-aisiais Kipishas išleido dar du albumus – solinį „Lyriškas gangsteris“ ir „Green Sun Club“ albumą „Nebo Jamaiki“.

2006 metais Kipishas atsiskyrė nuo grupės „Kastaneda“ ir tęsė muzikinę karjerą kaip solo atlikėjas. Tais pačiais metais pavasarį buvo išleistas dar vienas solinis Kipisho albumas pavadinimu „Formatai – neformatai“.

Nuotr. iš „Facebook“/Romanas Neyelovas–Kipišas
Nuotr. iš „Facebook“/Romanas Neyelovas–Kipišas

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis