Moteris negali būti choreografė?
Pirmoji scenoje pasirodė Rugilės ir Airido pora, padovanojusi žiūrovams aistringą tango. Publika liko pakerėta šokėjų emocijomis, grakščiais poros judesiais aikštelėje. Vis dėlto, komisijos pasirodymas nepapirko: „Airidai, atrodei kaip labai jaunas vaikinas šalia labai subrendusios moters“, – komentavo D.Žebrauskas, jam antrino J.Sodytė, pasigedusi Airido ekspresijos. „Moteris negali būti choreografė“, – konstatavo J.Smoriginas, mėgindamas paaiškinti, kodėl pasirodymas nepavyko taip, kaip norėta.
Airida ir Dominykas nukėlė žiūrovus į Brodvėjų ir atliko itin žaismingą šokio kompoziciją. Į sceną atsitempę skėtį ir laistytuvą šokęjai inscenizavo meilės šokį lietuje ir pelnė žiūrovų simpatijas. „Labai miela choreografija, labai žaismingas numeriukas. Neblogai susitvarkėte“, – komentavo J.Sodytė. „Žiūrėjau ir ilsėjausi“, – džiaugėsi D.Žebrauskas. „Airida buvo labai skani, labai moteriška ir šiuolaikiška“, – šokėją gyrė J.Smoriginas.
Temperamentingą džeivo stiliaus šokio kompoziciją scenoje atliko Sandra ir Tomas. Šie nuo pirmų šokio žingsnelių privertė publiką klykti, o šokių aikštelėje įkūnijo du įsimylėjusius angelus. Žiūrovų aplodismentai po pasirodymo netilo ilgą laiką, pakerėta liko ir projekto komisija: „Aš pasakysiu esmę: tai buvo šokis!“ – emocijomis tryško J.Sodytė, iš džiaugsmo net palindusi po stalu. „Labai gerai! Jūs esat nuostabi pora!“ – šokėjus gyrė net J.Smoriginas.
Sutrukdė... rasė!
Antrojo savo pasirodymo metu Rugilės ir Airido pora pademonstravo itin žaismingą džiazo šokio kompoziciją. Pastarosios būta itin judrios ir nuotaikingos, publika šokėjams nepagailėjo aplodismentų. „Airidai, kaip bebūtų gaila pripažinti, tavęs čia nematau“, – nusivylė D.Žebrauskas. „Aš noriu pasakyt, kad šis kavalkas buvo pats rimčiausias šį vakarą“, – dėstė J.Smoriginas nusprendęs, kad šokėjams trūksta teorinių žinių apie šokius.
Dominykas ir Airida, vėlei grįžę į sceną, atliko house’o stiliaus kompoziciją. Šokėjai nestokojo publikos palaikymo – studijoje susirinkę žiūrovai šėlti ėmė vos užgrojus muzikai. Pora nustebino greitu šokio tempu, akrobatiniais judesiais, itin džiugia nuotaika. „Jūs pakankamai puikiai jautėte šį stilių, tiesiog pasimaudėte“, – patenkinta liko J.Sodytė. „Jeigu jūs būtumėte juodukai, salė stovėtų piestu, bet kadangi esate baltukai, tai jūs choreografijos ir neišpildėte“, – priekaištų turėjo J.Smoriginas.
Paskutinioji pasirodžiusi Sandros ir Tomo pora pademonstravo scenoje hip-hop’o šokį. Pastarasis išsiskyrė choreografijos sudėtingumu, nustebino žiūrovus itin aktyviai reikštomis šokėjų emocijomis. Po pasirodymo žiūrovai salėje liko absoliučiai pakerėti, nurimti negalėjo ir čia susirinkę choreografai. „Be abejo, tai yra superinis šokis ir superinė choreografija“, – nustebęs liko D.Žebrauskas. „Viso šokio metu man buvo pašiurpusi oda“, – komentavo J.Sodytė. „Tai darsyk įrodo, kad choreografais turi būti tik vyrai“, – prieš tai dėstytą savo tiesą pagrįsti ėmėsi J.Smoriginas.