Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Paauglė mokyklos išleistuvėms nukopijavo savo dievaitės Beyonce įvaizdį

India Ross iš Sent Luiso (Misūrio valstija, JAV) savo mokyklos išleistuvėse, kurios buvo praėjusį savaitgalį, norėjo atrodyti kaip Beyonce – 18-metė svajonę įgyvendino ir dar netikėtai tapo interneto žvaigžde.
Beyonce ir India Ross
Beyonce ir India Ross / „Instagram“ nuotr.
Temos: 3 Mada Suknelė Beyonce

Indią Ross ypač sužavėjo Beyonce įvaizdis „Met Gala“ pokylyje 2015 metais, kuriame dainininkė vilkėjo specialiai jai siūtą perregimą ir tūkstančiais spalvotų kristalų siuvinėtą „Givenchy“ mados namų suknelę.

18-metė mergina savo ateitį žada sieti su mada – nuo rudens ji studijuos mados verslą ir prekybą Kolumbijos koledže Čikagoje. Tačiau laukti, iki kol išgalės puoštis tikrais „Givenchy“ drabužiais, mergina nepanoro – ji nutarė pasitelkti į pagalbą vietos dizainerę Toi Hall, kuri padėjo jai susikurti Beyonce suknelės kopiją pagal jos išgales.​

„Aš turiu savo stilių, bet Beyonce yra mano įkvėpėja“, – „Us Weekly“ sakė paauglė, kurios ​išleistuvių nuotraukos sparčiai išpopuliarėjo internete.

„Instagram“ nuotr./India Ross
„Instagram“ nuotr./India Ross

Visas įvaizdis, kone iki mažiausių smulkmenų nukopijuotas nuo Beyonce, merginai atsiėjo 800 JAV dolerių. India Ross net ir šukuoseną bei makiažą pasidarė kone tokius pat, kaip ir Beyonce per „Met Gala“ pokylį.

„Aš ir mano palydovas jautėmės kaip Beyonce ir Jay-Z, – sakė mergina portalui „BuzzFeed“. – Mes jautėmės ne kaip išleistuvėse, o kaip „Grammy“ apdovanojimuose, visi buvo sužavėti.“​

„Instagram“ nuotr./India Ross ir jos pora
„Instagram“ nuotr./India Ross ir jos pora

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos