Palangos paplūdimyje poilsiautojus linksmino pašėlęs vakarėlis „Visada ryškiai“

Savaitgalį Palangoje, paplūdimio „Mojo Lounge“ klube, vyko neeilinis ZIP FM vasaros sezono uždarymo renginys „Visada ryškiai“, kurio metu poilsiautojai nusidažė ryškiausiomis spalvomis.
Paplūdimio fiesta „Visada ryškiai“
Paplūdimio fiesta „Visada ryškiai“ / K.Skirnausko nuotr.

Tai buvo paskutinis ZIP FM komandos savaitgalis Palangoje, dėl to surengta išskirtinė fiesta ir padaryta tai, ko anksčiau dar nėra buvę.

Paplūdimio fiesta „Visada ryškiai“ sukvietė virš 500 smagiai nusiteikusių poilsiautojų, kurie išsidalino spalvotus miltelius ir visi kartu juos išmetė į orą. Atmosferą kaitino ir prie didžėjaus pulto stovėjo Simona Albavičiūtė-Bandita.

Pagrindinė renginio „Visada ryškiai“ mintis nebijoti išsiskirti, būti drąsiems, ryškiems ir džiaugtis gyvenimu kiekvieną dieną.

K.Skirnausko nuotr./Vakarėlio „Visada ryškiai“ Palangoje akimirka
K.Skirnausko nuotr./Vakarėlio „Visada ryškiai“ Palangoje akimirka

Simona džiaugėsi, kad lietuviai vis drąsiau įsitraukia į tokius renginius „Pati labai mėgstu dieninius paplūdimio vakarėlius ir nebijau spalvų. Taigi, man labai patiko šio renginio idėja. Džiugu matyti tiek daug susirinkusių, kurie nori nuveikti kažką linksmo, o ne tik gulėti ir skrudintis kopose“ – apie renginį dalinosi įspūdžiais Simona Bandita.

Kaip ir kiekvieną vasarą, ZIP FM komanda visą liepos mėnesį rezidavo Palangoje. Savo studiją perkėlė į populiariausią Palangos paplūdimio klubą - Mojo Lounge, iš kur buvo vedamos visos laidos, o šūksniai „karšti čeburiekai“ keičiami į karščiausius muzikos ritmus.

Renginys „Visada ryškiai“ dar vienas įrodymas, jog Palangos poilsiautojai ištroškę renginių ne tik Basanavičiaus gatvėje, bet ir paplūdimyje.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis