Parduodamas Viktorijos Siegel vardo domenas, užsukus į jį – netikėtas vaizdas: „Esu šokiruota“

Viktorijos Siegel ir Lauryno Suodaičio drama tęsiasi jau trečią savaitę, bene kasdien pažerdama naujų detalių. Įvykių sūkuryje pasirodė dar viena žinia – parduodamas domenas shopbysiegel.lt. Labai panašiu pavadinimu – shopbysiegel.com – veikia ir V.Siegel internetinė parduotuvė. Pati verslininkė portalui Žmonės.lt teigė, kad apie parduodamą jos vardo domeną nieko nežinojo.
Viktorija Siegel
Viktorija Siegel / Luko Balandžio / BNS ir ekrano nuotr.

Interneto svetainėje shopbysiegel.lt rašoma: „Mūsų internetinio domeno pavadinimas yra parduodamas aukcione. Tai yra unikali galimybė įsigyti vieną iš geriausių interneto domenų, kuris gali suteikti Jūsų verslui, projektui ar asmeniniams poreikiams didelį pranašumą“.

Portalas Žmonės.lt susisiekė su šio domeno pardavėjais – šiuo metu jis priklauso įmonei MB „Adsprom“, užsiimančiai didmenine ir mažmenine prekyba. Jos vadovas Martynas Kliauga portalui pasakojo, kad įmonė garsios influencerės vardo domeną nusipirko balandžio 14 dieną. Kaip skelbiama, aukcionas vyksta mėnesį – iki gegužės 14 dienos.

„Tai yra intelektinė nuosavybė, nupirkta įmonės, ne fizinio asmens vardu, – Žmonės.lt sakė jis ir pridūrė, kad nežino ankstesnių domeno savininkų. – Buvo jis kažkada pirktas, bet kam priklausė anksčiau, tikrai nežinau, neturiu tokių duomenų.“

Paklausus, kodėl nusprendė įsigyti šį domeną, „Adsprom“ atstovas tvirtino, kad piktų kėslų nebuvo ir nesiekė kažkaip piktnaudžiauti – tiesiog įžvelgė gerą galimybę ir ja pasinaudojo.

„Buvo laisvas domenas shopbysiegel.lt (pirmą kartą domenas buvo užregistruotas 2021 metais, 2022-aisiais jis tapo laisvu – red. past.), bet kas galėjo jį įsigyti. Visi žinome dabartinę istoriją, pamatėme vertę, kurią šis domenas turi, todėl jį ir įsigijome. Žmonės yra susidomėję – šiandien (penktadienį – red. past.) svetainėje apsilankė apie 10 tūkst. Be to, tai – žinomas brandas“, – aiškino Martynas Kliauga.

Ekrano nuotr./Interneto svetainė shopbysiegel.lt
Ekrano nuotr./Interneto svetainė shopbysiegel.lt

Kol vyksta aukcionas ir naujieji domeno savininkai laukia pasiūlymų, interneto svetainė buvo papildyta dirbtinio intelekto sugeneruotais Viktorijos Siegel ir Lauryno Suodaičio vaizdais, citatomis, nuskambėjusiomis per pastarąsias savaites, ir jų interpretacijomis.

„Pirminė mintis buvo sukurti išvaizdų ir kūrybingą puslapį žmonių susidomėjimui didinti. Pradinė puslapio versija buvo laikina – dominavo kelios žiniasklaidos nuotraukos tam, kad puslapis nebūtų visiškai nykus ir neįdomus. Vėliau vizualai buvo pakeisti“, – Žmonės.lt pasakojo „Adsprom“ vadovas.

Interneto svetainė shopbysiegel.lt
Interneto svetainė shopbysiegel.lt

Anot pašnekovo, domenas buvo pirktas su intencija, kad jis gali ką nors sudominti ir atrasti savo pirkėją. Tiesa, pirmiausia, anot pašnekovo, įmonė išsiuntė pasiūlymą domeno shopbysiegel.com atstovams.

„Pirmiausiai jiems pranešėme. Jie, kaip suprantu, perdavė tai atsakingiems žmonėms, – sakė „Adsprom“ vadovas. – Tai kol kas laukiame informacijos – domina ar nedomina.“

Renginio organizatorių nuotr./Viktorija Siegel-Suodaitė
Renginio organizatorių nuotr./Viktorija Siegel-Suodaitė

Portalas Žmonės.lt susisiekė su verslininke Viktorija Siegel, kuri teigė, kad apie parduodamą domeną shopbysiegel.lt girdi pirmą kartą.

„Esu šokiruota. Apie tai nieko nežinau, sužinojau tik iš jūsų. Deja, bet atmesti, kad tai gali būti susiję su visa eile tam tikrų keistų sutapimų, paaiškėjusių ne per seniausiai, tikrai negaliu.

Šis domenas nėra susijęs su mano verslu, jis nepriklauso man. Tikrai svarstyčiau įsigijimą, jei toks man būtų pateiktas. Tačiau akivaizdu, kad galimai yra siekiama kai ko kito“, – Žmonės.lt sakė ji.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis