Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Patricija Belousova „Mis Visatos“ nacionalinio kostiumo vakare nustebino suknia: tapo undine Jūrate

Lietuvos atstovė „Mis Visata“ konkurse Patricija Belousova (19) intensyviai ruošiasi jo finalui Majamyje, todėl paskutines dienas stengiasi išnaudoti kaip įmanydama, kad atkreiptų į save kuo daugiau dėmesio ir garsintų Lietuvos vardą. Įspūdinga suknelė – puikus būdas pelnyti šimtus komplimentų ir priversti šnabždėtis, kas gi ta gražuolė.
Patricija Belousova
Patricija Belousova / Asmeninio albumo nuotr.
Asmeninio albumo nuotr./Patricija Belousova
Asmeninio albumo nuotr./Patricija Belousova

Viename iš renginių mūsų šaliai atstovaujanti Patricija Belousova pasipuošė įspūdinga suknele – ją merginai sukūrė Eglė Modzeliauskienė, „EM salono“ vadovė.

Šia lengvo audinio ir išskirtinio dizaino suknele pasipuošusi Patricija sulaukė gausybės komplimentų tiek iš kitų dalyvių, tiek socialiniame tinkle – gerbėjai ir bičiuliai aikčiojo, kad su ja gražuolė atrodo tiesiog nuostabiai ir „pagaliau Lietuvos atstovė grožio konkurse neatrodo kaip vargšė“.

Sulaukusi tiek dėmesio Patricija papasakojo apie šį dailų drabužį visą istoriją: mergina juo pasipuošė nacionalinio kostiumo pristatymo vakarui – ja pasidabinusi P.Belousova „virto“ Jūrate iš legendos apie Jūratę ir Kastytį.

„Jūratė gyveno pilyje Baltijos jūros dugne. Ji įsimylėjo Kastytį, kuris gyveno sausumoje. Judviejų meilė buvo labai didelė, tačiau dievai tam nepritarė – įpykę sunaikino pilį. Jos gintaro gabaliukus ir kriaukles galima rasti jūros pakrantėje ir ant šios suknelės“, – apie idėją pasirinkti tokią suknelę sakė P.Belousova.

TAIP PAT SKAITYKITE: Prieš „Mis Visata“ finalą Patricija Belousova miega po tris valandas: „Bet esu pastebėta“

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?