Paulina Skrabytė per naktį tapo soc. tinklo „Tik Tok“ žvaigžde: pasiekė neįtikėtinus peržiūrų skaičius

Dainininkė ir radijo laidų vedėja kartu su savo pussesere patalpino smagų vaizdo įrašą ir nieko nesitikėdamos nuėjo miegoti. Tačiau ryte nubudusios nesuprato, kas vyksta. Per naktį vaizdo įrašas buvo peržiūrėtas 500 tūkstančių kartų, per parą 10 milijonų kartų, o per kelias dienas jis pasiekė neįtikėtinus skaičius – 13 milijonų peržiūrų, 1,5 mln. „like“ paspaudimų, 45 tūkstančiai pasidalinimų ir beveik 24 tūkstančiai komentarų.
Paulina Skrabytė su pussesere
Paulina Skrabytė su pussesere / Asmeninio albumo nuotr.

P.Skrabytės vaizdo įrašas tapo vienu daugiausiai peržiūrėtų Lietuvos „Tik Tok“ istorijoje ir, neoficialiais duomenimis, per trumpiausią laiką surinkusiu tiek milijonų.

„Žinojau, kad ši platforma yra įtraukusi daug jaunų žmonių visame pasaulyje, ten dalinamasi smagiais vaizdo įrašais, naujausiomis tendencijomis. Man tai buvo vieta, kur galėjau komunikuoti su savo draugais. Iki to garsiojo įrašo „Tik Tok“e turėjau tik 25 sekėjus, – pasakojo Paulina. – Su „Tik Tok“ esu pažįstama mažiausiai, pati labiau naudoju Instagramą“.

„Tik Tok“ platformą P.Skrabytė aktyviai naudoja ir savo darbe „Radiocentre“. Čia ji šiokiadieniais triskart per dieną pristato karščiausias naujienas iš visų socialinių tinklų, stebi Lietuvos ir užsienio įžymybių gyvenimą, įdomiausias žinias perpasakoja jas laidos „Vakarop su Vyteniu“ klausytojams. Šiomis dienomis jai tenka pasakoti ir apie savo žymųjį įrašą.

„Kartu su pussesere naršydamos pamatėme idėją, kaip įmanoma palikti savo antspaudą ant sniego, – prisiminė darbą radijuje su dainininkės karjera derinanti mergina. – Kai kilo pūga Palangoje, išėjome į lauką, susiradome didžiulę pusnį ir pabandėme padaryti savo veidų antspaudus. Buvo daug juoko, nes tie veidai atrodė ir juokingi, ir kraupūs. Viskas buvo tikroviška. Dantų, lūpų, nosies vaizdai atrodė lyg nulipdyti. Daugelis komentatorių sako, jog atvaizdai netikri, bet jeigu kiekvienas pasiruošęs palaukti šviežio sniego, šiek tiek pašalti ir tikrai atsakingai įspausti veidą į sniegą, pavyks kiekvienam bandančiam.“

Paulinos Skrabytės vaizdo įrašas:

Būtent klausimai apie tikrus ar netikrus veidų atvaizdus pasipylė komentaruose po įrašu. Projekto „Lietuvos balsas“ pusfinalio dalyvė ir buvusi Lietuvos atstovė „Vaikų Eurovizijoje“ juokiasi, kad tai tikrai nesudėtinga ir siūlo visiems pabandyti.

„Pirmas žingsnis būtų rasti tikrai gero sniego, sakyčiau, kad tik pas mus pajūryje jis toks, – sakė dvidešimtmetė. – Reikia švaraus sniego, nenumindžioto, lygaus. Reikia panardinti veidą į pusnį, o vėliau pašviesti su prožektoriumi ir pasižiūrėti, ar kiekviena veido detalė ryškiai matosi. O jeigu jau filmuosite vaizdo įrašą į „Tik Tok‘ą“, tai svarbu ant geriausio įrašo uždėti juokingą ir populiarų garsą, pridėti grotažymių ir įkelti į visus socialinius tinklus.“

P.Skrabytė šypsosi ir pasakoja, kad šiuo metu neišnaudoti tokio pasisekimo būtų nuodėmė. Muzikinės karjeros ir darbo radijuje ji nežada atsisakyti, tačiau dažniau pažvelgs ir į kuriamus vaizdo įrašus.

„Mano sekėjų auditorija per naktį paaugo daugiau nei 400 kartų. Aš turėjau tik 25 sekėjus, o dabar per 2 paras jų padaugėjo iki 11 tūkstančių, – kalbėjo Paulina. – Tai didžiuliai skaičiai. Manau, kad nebandyti toliau kurti būtų nuodėmė, turiu sugalvoti kažką naujo. Niekada netikėjau, kad įmanoma išpopuliarėti tokioje didžiulėje platformoje per naktį. Bet dabar visos abejonės dingo. Noras ir toliau populiarinti savo vaizdo įrašą labai didžiulis. Ateityje tikrai mėginsiu kurti ir toliau.

Kviečiu mane pasekti @skrabytee. Jau net gavau žinučių iš populiariausių vaizdo įrašų kanalų „Instagram‘e“, jie nori dalintis mano vaizdo įrašu su savo auditorijomis, kurias sudaro dešimtys milijonų sekėjų. Man labai smagu, kad vis daugiau pasaulio žmonių pamato šią mūsų kūrybą. Nemažai žmonių ir patys bando atkartoti, siunčia man savo vaizdo įrašus ir nuotraukas, tikiuos, kad šią žiemą tai taps „trend‘u“. Dalis mano įrašą pamačiusių žmonių gyvenime nebuvo matę sniego, tai bus puiki proga ir susipažinti su Lietuva.“

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis