Paviešintas 16-metės Jessicos Shy bandymas „X faktoriuje“: Šapranauskas įvertino vardą, Prūsaitis – stilių

Rekordinį apdovanojimų skaičių šiemet susižėrusi Metų atlikėja Jessica Shy (tikrasis vardas – Džesika Šyvokaitė) dabar gali džiaugtis išsipildžiusia svajone – į jos koncertus renkasi pilnos arenos. Nors nedaugelis prisimena, Jessica prieš 12 metų bandė savo jėgas populiariame muzikos šou ir jau tada įrodė, kad yra verta būti scenoje.
Jessica Shy
Jessica Shy / Irmanto Gelūno ir stopkadro nuotr.

Praėjusią savaitę „X faktoriaus“ feisbuko paskyroje buvo paviešintas archyvinis įrašas, kuriame įamžinta prieš 12 metų į šou atkeliavusi Jessica Shy. Tuo metu 16-metė Džesika į projekto atrankas atvyko iš gimtojo Birštono ir prabilo apie savo svajonę būti scenoje.

„Manau, kad Lietuvoje pasirodžius tokio lygio tarptautiniam projektui, būtų nuodėmė jame nesudalyvauti. Manau, kad „X faktorius“ yra tas projektas, kuris galės atverti duris į didžiąsias scenas“, – sakė ji.

Užlipus ant scenos ir prisistačius, Jessica Shy tąkart sulaukė komentaro iš teisėjo Vytauto Šapranausko.

„Džesika. Labai gražus lietuviškas vardas“, – šyptelėjo V.Šapranauskas.

Stopkadro nuotr./Jessica Shy „X faktoriuje“
Stopkadro nuotr./Jessica Shy „X faktoriuje“

Jessica Shy tuomet atliko Pink dainos „Perfect“ savitą versiją. Vos pradėjus dainą, 16-metė sulaukė teigiamos salės reakcijos. O pabaigus kūrinį, ir teisėjai neslėpė susižavėjimo.

„Man labai įdomu pažiūrėti, kaip toli tu nueisi, nes dabar tavo duomenys yra fantastiški“, – sakė Rūta Ščiogolevaitė.

„Ne tik puikiai padainavai, bet ir apsirengei“, – į stilių atkreipė dėmesį Saulius Prūsaitis.

Tąkart kukli 16-metė sulaukė keturių „Taip“ ir keliavo į kitą etapą. Prieš 12 metų įamžintą vaizdo įrašą feisbuke peržiūrėjo jau 90 tūkst. vartotojų.

Pamatykite:

Projektas „X faktorius“ jau rudenį grįžta į televizijos ekranus. Šiuo metu vyksta dalyvių atranka.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis