Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Per „Radarom!“ finalinį koncertą žmonės trumpuoju numeriu paskambino įspūdingą kiekį kartų

Penktadienio vakarą buvo transliuojamas baigiamasis „Radarom!” telemaratonas, kurio metu paaiškėjo per keturias savaites surinkta suma – Ukrainos radarams keliaus 14 mln. eurų. Per keturias valandas, nuo 21 iki 01 val., Lietuvos žmonės vien telefono skambučiais paaukojo daugiau nei 770 tūkst. eurų, t. y. paskambino daugiau nei 154 tūkst. kartų trumpuoju numeriu 1482.
Monika Liu, Alyona Alyona
Paramos akcijos Ukrainai „Radarom!” finalinis koncertas / Pauliaus Peleckio / BNS nuotr.

Vien vasario 24 d. trumpuoju numeriu 1482 sulaukta beveik 250 tūkst. skambučių, o per visą akcijos laikotarpį (nuo sausio 27 iki vasario 27 d.) – 642 tūkst. skambučių. Tad vien telefono skambučiais paaukota beveik 3 mln. 200 tūkst. eurų, rašoma LRT televizijos pranešime spaudai.

„Per visą akcijos laikotarpį trumpuoju numeriu 1482 paskambino net 313 tūkst. Lietuvoje gyvenančių žmonių. Tai įspūdingas skaičius. Net 15 žmonių paskambino daugiau nei 100 kartų. Vienas iš jų paskambino 197 kartus, tai yra per visą akcijos laikotarpį vien telefono skambučiais paaukojo 985 eurus. Visi mobiliojo ryšio operatoriai organizacijai „Blue / Yellow“ netaiko jokių mokesčių, todėl kiekvienas centas paskambinus 1482 teko radarams”, – akcijos „Radarom!” skambučius trumpuoju numeriu apžvelgia įmonės „TCG Telecom“ vadovas Vaidotas Žalalis.

Lietuvos žmonės ne tik aktyviai skambino, bet ir atliko bankinius pavedimus, kurių sumos buvo įvairiausios: nuo 5 iki 20 tūkst. eurų. Per visą akcijos laikotarpį „Google Analytics“ duomenimis puslapyje radarom.lt apsilankė 360 tūkst. lankytojų (skaičiuojama pagal slapukus). Beveik pusė jų į puslapį atėjo per paiešką.

Prie akcijos aktyviai prisidėjo ir verslo įmonės. Didžiausią sumą – 1 mln. 450 tūkst. eurų paaukojo „Teltonikos“ įmonių grupė. Daugiau nei 20 įmonių į „Radarom!” sąskaitą pervedė per 15 tūkst. eurų.

„Dėkojame dar kartą visiems skambinusiems, visiems privatiems žmonėms, kurių indėlis yra labai didelis, ir įmonėms. Visi aukojo, kiek galėjo. Mes visi padarėm tiek daug! Visa ši akcija buvo kupina vienybės jausmo ir pasididžiavimo, kad esame tikra pilietinė visuomenė”, – teigia organizacijos „Blue / Yellow“ direktorė Laura Paukštė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai