Pirmąją drabužių kolekciją pristačiusi Agota Mašanauskaitė: „Apie tai svajojau nuo 16 metų“

Buvusi grupės „Pinup Girls“ narė Agota Mašanauskaitė (23) išbando jėgas naujoje srityje – mados. Trečiadienio vakarą Agota sukvietė savo bičiulius ir artimuosius į naujo prekinio ženklo „Love Yourself by A.M.“ pristatymą.
Agota Mašanauskaitė
Agota Mašanauskaitė / Lukas Balandis / BNS nuotr.

Vakaro metu buvo pristatyta pirmoji A.Mašanauskaitės kurta kolekcija, skirta vyrams ir moterims. Naujos kolekcijos veidais fotosesijoje tapo televizijos projekto „Lietuvos Balso” dalyvės – Gintė Sičiūnaitė ir Milita Daikerytė, kurios vakaro metu vilkėjo Agotos kurtais drabužiais.

„Apie tai, kad norėčiau sukurti savo kolekciją, galvojau nuo 16-kos metų. Paskui tą idėją gludinau ir tobulinau, kol galiausiai gavosi tai, ką turime šiandien. Tai yra pirmoji ir nepaskutinė mano kolekcija. Yra jau planų kurti pavasariui ir šiltajam sezonui – vasarai. Galų gale kažką pristatyti ir šventiniam laikotarpiui, šaltajam metų laikui“, – portalui Žmonės.lt pasakojo A.Mašanauskaitė.

Agota atviravo neturinti drabužių kūrimo patirties ar išsilavinimo, tačiau tai nėra bėda. Ji teigė esanti ta, kuri atsakinga už idėją, o jai padeda visas būrys talentingų žmonių. „Turiu idėjų, o yra dizaineriai, kurie viską padaro ir sukuria. Jie yra mano rankos, kurios daro viską kokybiškai ir labai gerai“, – teigė mergina.

Paklausta, kam skirta jos kolekcija, Agota pasakojo: „Ji skirta savimi pasitikintiems. Ant drabužių yra pavaizduotas vilkas. Man tai yra labai artimas simbolis, kadangi tai yra savimi pasitikintis ir tvirtas gyvūnas. Tokie yra ir žmonės, kurie vilki mano drabužius. Net ir pats prekinio ženklo pavadinimas sako, kad šie drabužiai skirti tiems, kurie save myli ir nori galbūt tai padaryti.“

Luko Balandžio/Žmonės.lt nuotr./Berta Timinskaitė ir Agota Mašanauskaitė
Luko Balandžio/Žmonės.lt nuotr./Berta Timinskaitė ir Agota Mašanauskaitė

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis