2016 01 04 /17:01

Pirmame sutuoktinių Bogdanovičių ir Kristinos Kaikarienės teismų mūšyje – vedybų planuotojos pergalė

Vilniaus miesto apylinkės teismas pirmadienį paskelbė sprendimą civilinėje byloje, kurioje Andrius ir Indrė Bogdanovičiai buvo apskundę vestuvių planuotoją Kristiną Kaikarienę.
Kristina Kaikarienė
Kristina Kaikarienė / Luko Balandžio / 15min nuotr.

Pastaroji byla dėl teisės į privatų gyvenimą ir jo slaptumą, taip pat autoriaus turtinių teisių pažeidimo – tik viena iš kelių teisinių ginčų, sprendžiamų Lietuvos teismuose po 2015 metų kovo 14-ąją vienoje pilyje prie Romos (Italija) šurmuliavusių vestuvių.

Bendrovės „Creditinfo“ generalinis direktorius Andrius Bogdanovičius, pernai vedęs Indrę Mockutę, tačiau su žmona nelikęs patenkintas vestuvių planuotojos Kristinos Kaikarienės paslaugomis bei darbo stiliumi, pirmadienio pavakarę išgirdo nepalankų teismo verdiktą.

Bylą su Bogdanovičių nuoskaudomis išnagrinėjusi sostinės teisėja Laima Ribokaitė paskelbė, kad ieškovų pretenzijos šiuo atveju liko nepagrįstos.

Teismas argumentavo, kad atsakovė šioje byloje aptartomis aplinkybėmis niekaip nepažeidė ieškovų privatumo. Iš bylos medžiagos matyti, kad Bogdanovičiai dėl savo vestuvių niekada ir nereikalavo absoliutaus slaptumo, o tie jų interesai, kurių jie prašė paisyti, pažeisti nebuvo.

Teisėja apskritai pareiškė susidariusi pagrįstą įspūdį, kad ieškinį teismui Bogdanovičiai perdavė ne gindami savo privatumą, o siekdami kitų tikslų.

Teismo sprendime taip pat pažymima, kad apie Bogdanovičių vestuves visuomenė sužinojo ne iš K.Kaikarienės feisbuke paskelbtų nuotraukų, o iš pačių sutuoktinių, davusių interviu šimtatūkstantiniu tiražu leidžiamam žurnalui.

Atsakovė šioje byloje buvo ne tik planuoti šventę padėjusi žinoma kaunietė Kristina Kaikarienė, bet vadovaujama viešoji įstaiga „Renginių kodas“.​

K.Kaikarienė visus jai ir firmai mestus kaltinimus iki šiol kategoriškai neigė.

Bylą iškėlusios šeimos pretenzijų esmė buvo, kad šventę rengusi K.Kaikarienė esą savanaudiškai naudojosi Bogdanovičių vestuvėse surinkta medžiaga.

Pavyzdžiui, įkėlė vestuvių Romos pilyje nuotraukas į savo paskyrą svetainėje „Facebook“, tokiu būdu reklamuodama savo teikiamas paslaugas. Tuo pačiu, ieškovų vertinimu, buvo pažeista Andriaus ir Indrės Bogdanovičių teisė į privatų gyvenimą ir jo slaptumą.

Ieškovai prašė 10 000 eurų kaip neturtinės žalos atlyginimo.

Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./Indrė Bogdanovičienė
Juliaus Kalinsko/15min.lt nuotr./Ieškovė Indrė Bogdanovičienė su sutuoktiniu teisme

Dalis kaltinimų K.Kaikarienei susiję su vestuvių atributika, dekoracijomis – specialiai Andriui ir Indrei sukurta jų monograma, kuri buvo naudojama kaip leitmotyvas visos šventės metu. Ieškinyje už monogramos vėlesnį naudojimą be jos savininkų leidimo papildomai prašyta 2 000 eurų kompensacijos.

Galime pasakyti, kad yra lengva apgauti du įsimylėjusius žmones. Visur ir visada reikia sutarčių.

Po bylos nagrinėjimo pirminiame teisme ieškovus lydi tik didesni finansiniai nuostoliai. Pralaimėję bylą, Bogdanovičiai turi sumokėti K.Kaikarienei 2 050 eurų bylinėjimosi išlaidų.

Šiandienis Vilniaus miesto apylinkės teismo sprendimas dar neįsiteisėjo, jis gali būti skundžiamas aukštesniam Vilniaus apygardos teismui.

„Galime pasakyti, kad yra lengva apgauti du įsimylėjusius žmones. Visur ir visada reikia sutarčių – tokia galėtų būti mūsų žinia visuomenei“, – po teismo sprendimo pirmadienį Žmonės.lt sakė A.Bogdanovičius.

Vyras minėjo, kad teisme išgirsti sprendimo motyvai jam nepasirodė aiškūs, todėl jiedu su žmona tarsis su advokate ir svarstys galimybę jį skųsti. Apeliacijai yra skirtas mėnuo.

Kaip žinoma, ši byla nėra vienintelis poros teisminis ginčas su vestuvių organizatore K.Kaikariene. Vienas dar neišnagrinėtų ginčų – K.Kaikarienės prašymas Vilniaus apygardos teismui priteisti iš Bogdanovičių dešimtimis tūkstančių eurų skaičiuojamą sumą už vestuvių Italijoje organizavimą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis