Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Plovyklos atstovai paaiškino, kodėl Viktorijos Siegel nuplautas automobilis liko su vabzdžiais

Viktorijai Siegel pasipiktinus vienos sostinės degalinių plovyklos paslaugomis, socialiniuose tinkluose užvirė audringa diskusija. Netrūko pritarusių, jog ir patys buvo tokioje situacijoje – sumokėję pinigus, iš plovyklos išvyko su nešvariu automobiliu. Savaitgalį situacijos nekomentavę „Circle K“ atstovai savo komentarą 15min pateikė ketvirtadienį.
Viktorija Siegel liko nepatenkinta degalinės plovyklos darbu
Viktorija Siegel liko nepatenkinta degalinės plovyklos darbu / Asmeninio albumo nuotr.

Socialiniame tinkle V.Siegel penktadienį, rugpjūčio 17-ąją, išpublikavo įrašą, kuriame teigė, kad už automobilio plovimą sumokėjo 17 eurų, todėl nesitikėjo ant savo baltos spalvos „Mercedes Benz“ po plovimo išvysti likusių dėmių.

„UAB Circle K Lietuva!!! Jūs rimtai ar juokaujate??? Ir šitas plovimas vertas 17€???? Niekam niekada nerekomenduoju plauti čia mašinos!!! Siaubas kažkoks!!!! Aš be žodžių!!!“, – emocijas feisbuke liejo V.Siegel.

Komentaruose V.Siegel rašė, kad degalinė už plovimą pinigų negrąžino.

„Tegu „Circle K“ neteikia tokios paslaugos, jei net negali elementarių musyčių po kelionės iš Palangos nuplauti!!! Ir dar, svarbiausia, paprašiau brangiausios programos, sakau, ar tikrai išplaus? Sako, taip taip!“, – rašė V.Siegel.

15min savaitgalį bandė susisiekti su „Circle K“ atstovais, tačiau tąkart situacijos niekas nekomentavo. Savo atsakymą jie pateikė ketvirtadienį.

Paslauga nepatenkintai klientei pasiūlyta atvykti dar kartą – jos automobilis bus nuplautas nemokamai arba bus grąžinti pinigai.

„Muselėmis ir vabzdžiais padengtas transporto priemonės kapotas visuomet yra iššūkis, kuris tuo sunkiau įveikiamas, kuo ilgiau automobilis buvo nenuplautas – nors ir vos kelias dienas po kelionės. Kaskart, kai tik klientai pamini vabzdžius, pasiūlome specialų purškiklį, kuris padeda juos efektyviai atmirkyti cheminiu būdu, o plaunant automobilį – pašalinti.

Konkrečiu atveju klientė šios ypatybės nepaminėjo ir nors apie tai komunikuojame, tačiau suprantame, kad visų niuansų prisiminti ir žinoti neįmanoma. Degalinėje jai buvo pasiūlyta atvykti bet kada patogiu metu ir nuplauti jos automobilį, atsižvelgiant į visus niuansus, arba grąžinti už plovimą sumokėtus pinigus. Tikimės, kad klientė šia galimybe pasinaudos“, – tokį komentarą 15min pateikė „Circle K“ atstovė spaudai Lina Katinė.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?