Savo istorija televizijos veidas pasidalijo ir 15min – jis pasakojo, kad atostogas aptemdė sunkiai įtikinamas kuriozas. Pirmą valandą nakties kartu su šeima Vilniaus oro uoste nusileidęs Paulius neberado savo automobilio, kurį buvo palikęs netoliese esančioje „UniPark“ stovėjimo aikštelėje.
Ši aikštelė, kaip teigė Paulius, labai brangi. Joje prieš keliones žmonės palieka savo mašinas, jų raktus ir dokumentus, o grįžę juos atsiima. Tiesa, „UniPark“ pasirūpina, kad automobiliai būtų švarūs, todėl žmonėms prieš grįžtant iš atostogų juos dar ir nuplauna.
Tačiau tvarkingą automobilį po kelionės atsiimti norėjęs Paulius liko netekęs amo – atėjęs į aikštelę jis išgirdo, kad automobilio nėra ir niekas neįsivaizduoja, kur transporto priemonė dingo.
„Aikštelės darbuotojas tik skėsčiojo rankomis, kad nieko nežino, mašinos nėra. Sako, galbūt kažkas išvažiavęs, o gal plauna – nežinia“, – kalbėdamas su 15min prisiminė vyras.
Anot P.Morkūno, kaip reikėtų spręsti šią situaciją niekas pasiūlymų irgi nepateikė. Esą teks laukti ryto arba apsistoti pas Vilniuje gyvenančius pažįstamus.
Šeimai neliko nieko kito, kaip tik laukti, ir kurį laiką praleisti snūduriuojant ant laiptų. Po daugiau nei 2 valandų atvykęs darbuotojas pasakė, kad nieko nežino, mašinos taip pat neturi, todėl pasiūlė su įmonės darbuotojais susisiekti kitą dieną.
„Jūs juokaujate? 3 val. nakties su vaikais ant rankų į Kauną pėsčiomis gal eiti?“, – pasipiktinimo neslėpė Paulius.
Į darbus skubantis P.Morkūnas su žmona nusprendė į namus laikinojoje sostinėje vykti taksi automobiliu, o toks pasivažinėjimas šeimai atsiėjo 130 eurų. Grįžęs namo vyras tikėjosi jau kitos dienos ankstyvą rytą sulaukti automobilio, tačiau jį atgavo tik apie 17 valandą, ir, kaip tikino Paulius, apgadintą.
Kaip 15min teigė P.Morkūnas, iš automobilio lašėjo tepalai, pastebėti elektros gedimai. Dėl jų žinomas veterinaras prabangų BMW iš karto nuvežė į servisą.
„Nenoriu nieko sakyti, bet aš jį palikau tikrai ne tokį, kokį atgavau. Galbūt pervarant jį sugadino, gi visi važiuoja skirtingai – gal labai spaudė gazą, nes akumuliatorius nusėdęs.
Vienaip ar kitaip tokio absurdo dar niekada nėra buvę. Planuokitės atostogas su patikimomis įmonėmis. Niekada ant nieko nebumbu, visko būna, bet tai, kas nutiko, yra baisu“, – pykčio neslėpė kaunietis.
Dėl šios situacijos P.Morkūnas kreipėsi į policiją, o pareiškimo veterinaras nesiruošia atsiimti iki tol, kol neišgirs atsakymo iš specialistų.
Kaip žmonėms – įmonei irgi skauda
Vykdančioji „UniPark“ direktorė Eglė Šimkevičienė 15min teigė, kad dėl šio incidento kalta žmogiška klaida, o įmonei dabar belieka nuoširdžiai atsiprašyti.
Jos teigimu, P.Morkūnas buvo užsisakęs paslaugą „Blic+“, kurios metu yra pasirūpinama ne tik automobilio saugumu, bet ir nuplovimu. Anot E.Šimkevičienės, įmonės darbuotojai pasižymėjo, kad savininkai grįš pirmą valandą dienos, ne nakties, tad tuo metu automobilis buvo plovykloje.
Direktorė teigia, kad net negali būti kalbų, jog darbuotojai pasiėmė jo automobilį ir išvažiavo pasivažinėti. Tai esą fiksuoja ir vaizdo kameros.
„Automobilis nedingo. Jis buvo aikštelėje, o raktai – pas plovėjus, – aiškina direktorė. – Darbuotojai jam pasakė, kad automobilis yra, tačiau nėra raktų. O plovėjai jau nebedirbo“.
Tiesa, 15min dar kartą perklausus P.Morkūno, ar jam buvo užsiminta, kad automobilis stovi aikštelėje, jis teigė, kad sekmadienio naktį niekas nežinojo, kur esti jo transporto priemonė.
„Niekas nieko nežinojo, tik spėliojo“, – pabrėžė veterinaras.
Įmonės direktorė sakė po nemalonaus incidento „UniPark“ visą dieną bendravo su automobilio savininku, jam bus atlyginta suma, kurią teko išleisti kelionei iki Kauno taksi automobiliu.
„Kaip žmonėms – įmonei irgi skauda“, – 15min teigė direktorė.
Komentuodama galimą automobilio apgadinimą, E.Šimkevičienė teigė, kad „UniPark“ su tekančiais tepalais neturi nieko bendro.
P.Morkūnas patikino – pirmadienį su juo išties nuolatos bendravo įmonės vadovai, jam pažadėta atlyginti sumą, kurią jis išleido taksi, taip pat nereikės apmokėti bene 100 eurų sumos, susidariusios už automobilio palikimą aikštelėje.
Vis dėlto veterinaras tikisi, jog ši istorija taps puikia pamoka. Ne tik darbuotojams, bet ir vairuotojams.
„Skaudžiausia ne dėl automobilio, o dėl to, kaip buvo reaguojama į mūsų situaciją. Naktis, vaikai verkia, tai ne tai, kad mums padėtų, o atvažiavęs darbuotojas numoja ranka, stovi, žiūri, daryk, ką nori. Tai ir liūdniausia“, – pabrėžia P.Morkūnas.