Po kilusio ažiotažo „Telia“ nusprendė: stabdo „Ežio“ reklamą su broliais Lavrinovičiais

Prieš porą dienų Ericai ir Jurgiui Didžiuliams pranešus, kad palieka „Telia“ dėl pasirodžiusios „Ežio“ reklamos su broliais Lavrinovičiais, kurie praeityje buvo teisti už išprievartavimą, internetinėje erdvėje įsiplieskė audringa diskusija. Dabar, reaguodama į ją, kompanija praneša apie sprendimą stabdyti minėtą reklaminę kampaniją.
Broliai Lavrinovičiai ir reklama
Broliai Lavrinovičiai ir reklama / J.Didžiulio ir 15min nuotr.

Apie tai „Telia“ paskelbė trečiadienio popietę, išplatindama savo poziciją žiniasklaidai.

„Rinkdamiesi garsius žmones būti prekės ženklo veidais, visada vadovaujamės „Telia“ vertybėmis. Ne išimtis ir naujoji „Ežio“ kampanija, kurioje iki metų galo už tą pačią sumą duodame 3 kartus daugiau duomenų ir kaip kūrybinį sprendimą tam pasirinkome „trijų brolių“ vaizdavimą.

Per pastaruosius 15 metų broliai Lavrinovičiai aktyviai dalyvavo įvairiose komercinėse reklamose, visuomeniniuose ir labdaringuose projektuose. Per keletą dešimtmečių trukusią krepšininkų karjerą jie atstovavo Lietuvai nacionalinėse ir olimpinėse rinktinėse, taip užsitarnaudami ne tik šalies sporto ambasadorių vardą, bet ir didelės dalies visuomenės pasitikėjimą bei simpatiją. Tai yra tie nuopelnai ir tie argumentai, dėl kurių mes, kaip ir daug kitų įmonių iki mūsų, reklamai pasirinko brolius Lavrinovičius.

Jurgio Didžiulio nuotr./„Ežio“ reklama su Lavrinovičiais
Jurgio Didžiulio nuotr./„Ežio“ reklama su Lavrinovičiais

„Telia“ besąlygiškai laikosi teisinės valstybės principų ir gerbia Lavrinovičių bei jų šeimų privatumą, todėl nevertiname tolimos šių žmonių praeities nei iš moralinės, nei iš teisinės pusės, nes už savo padarytus veiksmus jie seniai yra atlikę bausmę, susitaikę ir viešai uždarę šį klausimą su visomis pusėmis.

Bet kuriuo atveju, mes suprantame viešai keliamos temos jautrumą ir apgailestaujame, kad mūsų reklama daliai žmonių galėjo pasirodyti nepriimtina, kai kita didelė dalis visuomenės ją vertino labai teigiamai.

„Telia“ visada pasisako už konstruktyvų dialogą ir diskusijas, esame atviri skirtingoms nuomonėms, tačiau tuo pačiu metu nenorime skaldyti visuomenės savo reklama. Todėl nusprendėme stabdyti dabartinę „Ežio“ kampaniją ir toliau besąlygiškai remti saviraiškos laisvės, moterų teisių, lygybės, įvairovės bei nediskriminavimo vertybes bei iniciatyvas“, – teigiama „Telia“ pranešime.

Primename, kad pirmadienį dainininkas Jurgis Didžiulis socialiniuose tinkluose pasidalijo kadru, kuriame įamžinta šmaikšti „Telia Lietuva“ reklama ne, kaip įprasta, su dviem broliais Lavrinovičiais, bet netgi su trimis. Tačiau tekstas, kuris nulydėjo nuotrauką, – anaiptol ne apie tai.

Luko Balandžio / 15min nuotr./Jurgis Didžiulis ir Erica Jennings
Luko Balandžio / 15min nuotr./Jurgis Didžiulis ir Erica Jennings

Atlikėjas pasipiktino įmonės sprendimu savo naujiems pasiūlymams naudoti būtent praeityje bėdų su teisėsauga turėjusių Darjušo ir Kšištofo Lavrinovičių veidus.

„Mes su Erica labai rimtai žiūrime į seksualinius nusikaltimus ir į smurtą prieš moteris. Už tai nusprendėme palikti „Telia Lietuva“. Reklaminiai veidai arba rezonuoja, arba nerezonuoja vertybiškai. Savo įvaizdžiu gali pritraukti naujus klientus, bet taip pat gali juos ir prarasti. Jie siunčia visuomenei ir papildomas žinutes – šiuo atveju, kad „Telia“ rimtai nežiūri į seksualinį smurtą.

Mums smurtas prieš moteris yra pirmo svarbumo problema ir tiesiog negalime mokėti pinigų įmonei, kuri paslaugas, skirtas jaunimui, reklamuoja žmonėmis, teistais už grupinį išprievartavimą. Tikim, kad savo piniginėmis mes ne tik perkame prekes, bet ir siunčiam įmonėms bei visuomenei signalus apie mūsų pačių vertybes – tai, kas mums yra smagu, tai, kas mums rūpi, tai, ką palaikom, ir tai, ko ne“, – feisbuke rašė atlikėjas.

Išsamesnį J.Didžiulio komentarą apie tai rasite ČIA.

Anksčiau dėl tos pačios priežasties Erica ir Jurgis Didžiuliai buvo palikę „Bitę“.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis