Po Lavrinovičių suirutės – viešas Didžiulių paaiškinimas: atsakė, koks buvo jų tikslas

Iš „Telia“ dėl Lavrinovičių pasitraukę Erica ir Jurgis Didžiuliai internete išplatino atsaką – paskelbė vaizdo įrašą, kuriame paaiškino, kodėl taip buvo sureaguota.
Jurgis Didžiulis ir Erica Jennings
Jurgis Didžiulis ir Erica Jennings / Žygimanto Gedvilos / BNS nuotr.

Prieš kelias dienas dainininkas Jurgis Didžiulis socialiniuose tinkluose pasidalijo kadru, kuriame įamžinta šmaikšti „Telia Lietuva“ reklama ne, kaip įprasta, su dviem broliais Lavrinovičiais, bet netgi su trimis. Tačiau tekstas, kuris nulydėjo nuotrauką, – anaiptol ne apie tai.

Atlikėjas pasipiktino įmonės sprendimu savo naujiems pasiūlymams naudoti būtent praeityje bėdų su teisėsauga turėjusių Darjušo ir Kšištofo Lavrinovičių veidus. Dėl to su Erica Jennings nusprendė pasitraukti iš „Telia“.

Negana to, pareiškimas internete sulaukė ne vieno ne tik palaikančio komentaro, bet ir pasipiktinimo žinučių. Tai paskatino „Telia“ atsisakyti „Ežio“ reklamos su Kšištofu ir Darjušu Lavrinovičiais. Tad toks sprendimas ir vieša diskriminacija paskatino brolius dėl tolimesnių veiksmų tartis su teisininkais.

Todėl reaguodamas į internete kilusią suirutę J.Didžiulis socialiniame tinkle „Facebook“ paskelbė vaizdo įrašą, kuriame paaiškina šį jo ir žmonos Ericos poelgio tikslą.

„Daugiau jautrumo ir daugiau sąmoningumo kai kalba eina apie seksualinį smurtą ir smurtą prieš moteris. Toks buvo vienintelis mūsų tikslas.

Atsakom į Jūsų klausimus:

– Kodėl mes iškėlėm šitą klausimą viešai

– Kodėl bausmės atlikimas neišplauna visos praeities

– Ką mes padarėm už Lietuvą

– Kodėl „darom sau PR“

Turėtu būti aišku, kad čia ne prieš Lavrinovičius asmeniškai, o apie socialiai atsakingą įmonę, kuri turėjo atsižvelgti į segmentą mūsų visuomenėje, kuriam šita tema kelia skaudžias asociacijas.

Kas supranta apie viešuosius ryšius žino, kad „keldami šaršalą“ sau darėm „meškos paslaugą“. Žinojom, kad bus nepatogu ir nenaudinga mums. Bet vis tiek kėlėme, kad aukos žinotų, jog kažkam tai rūpi. Kad suteiktų joms drąsos prabilti.

Jeigu norim tikrų pokyčių, turim nevengti nepatogių klausimų. Negalim nutylėti ir tikėti, kad situacija ims ir pasikeis savaime. Netgi kai labai labai nepatogu. Už tai“, – socialiniame tinkle rašo J.Didžiulis.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis