Kalbėdamas apie šiuolaikiniu reklamos kanalus, Laurynas pastebi vieną pastarojo pusmečio tendencija, jog verslai makro-influencerius iškeičia į mažesnius, mat sekėjų skaičiai ne visuomet užtikrina auditorijos įsitraukimą.
„E.komercijoje aktyvios patirties skaičiuoju jau penkmetį, nors įvairių projektų esu vystęs dar tuomet, kai e.komercija nebuvo madinga. Pirma patirtis prasidėjo maisto kryptyje, į kurią su partneriais sukom, bet vėliau atėjo karantino elektroninių parduotuvių era, kada spėjom labai laiku įšokti į traukinį ir augimas buvo kosminis. Tą pokytį reikėjo valdyti labai stipriai, sunku net šiais laikais pagalvoti apie tokį augimo greitį“, – „Lietuvos ryto“ televizijos laidoje „Gyvenimas versle“ prisiminė pašnekovas.
Laurynas pripažįsta, kad kiekvienas verslininkas svajoja apie savo verslo sėkmę ir siekia pačių aukščiausių aukštumų, tačiau kuomet tai įvyksta staigiu šuoliu, iškyla nauji iššūkiai, reikalaujantys greitų sprendimų srauto valdyme.
„Kaip ir visuose versluose, kiekvienos savaitės pirmadienį atsisėdi ir pasižiūri, kur yra tavo vadinamieji „bottleneck“ ir ką turi spręsti: ar reikia pasisamdyti papildomai žmonių, ar reikia optimizuoti kaštus, o gal pačius procesus. Tuomet dėliojiesi planą, pagal kurį ir bandai problemas spręsti“, – verslo užkulisius atskleidė Laurynas.
Beveik prieš metus vyras kartu su partneriais suformavo komandą ir įkūrė elektroninės komercijos agentūrą. Pasak pašnekovo, pandemijos laikotarpis pripratino visuomenę viską pirkti elektroniniu būdu, nuo maisto iki automobilių ar net nekilnojamojo turto, todėl ši sritis – itin paklausi. Pradėti verslą nuo nulio Laurynui nebuvo taip baisu, mat kiti savo veiklas pradeda atsitiesdami po patirtų nesėkmių, turėdami ne tik nulį, bet ir minusą, tačiau sukauptos žinios ir srities išmanymas suteikė vyrui drąsos bei pritraukė būsimų klientų ratą.
„Jeigu pasidalint patarimu, kaip pradėt, tai tiesiog reikia vieną rytą atsikelt ir pradėt. Pasidaryti planą, nuo ko prasideda dalykai, jeigu trūksta kompetencijos ar žinių – eit atsigert kavos su žmonėmis, kurie žino daugiau ir tas mintis mėginti sudėti į veiksmą, nes kai darai, pagauna inercija, o jeigu lieka tik mintyse – ta tinkama diena gali ir neateiti“, – tikino žinomas vyras.
Kalbėdamas apie šiuolaikinius komercijos ir reklamos kanalus, Laurynas neišvengiamai pabrėžia ir nuomonės formuotojų nešamą naudą, tačiau sako pastebintis, jog vien didelis sekėjų skaičius nebėra pagrindinis rodiklis. Kur kas svarbiau – aktyvi ir įsitraukusi auditorija, kokią dažnai turi ne didieji, o mažesnio žinomumo influenceriai.
„Sekėjų skaičius dar negarantuoja auditorijos įsitraukimo. Yra didelių influencerių su prastais įsitraukimo rodikliais, nes žmonės seka, kad žiūrėtų, bet nei labai reaguoja, nei patys eina kažkokios informacijos ieškoti. Efektyvumas yra itin svarbu ir paskutinius pusę metų stebim verslų bei savo klientų perėjimą nuo didelių socialinės medijos vardų prie mažesnių, nes jie turi didesnį pasitikėjimą iš sekėjų, nėra masiniai, turi siauresnį spektrą dalykų, ką jie rodo savo kanaluose“, – teigė Laurynas.
„Gyvenimas versle“ – šeštadieniais, 17:30 val., per „Lietuvos ryto“ televiziją.