Praeityje garsi manekenė Rima Triškutė vėl suspindėjo fotosesijoje: kodėl ji dingo iš viešumos?

Prieš keletą metų populiarumo viršūnėje spindėjusi tarptautinių grožio konkursų nugalėtoja Rima Triškutė turėjo rimtą priežastį dingti iš viešumos – tada ji priėmė sprendimą kurti verslą bei rūpintis kelionių agentūros reikalais. Tačiau pastaruoju metu moteris vis dažniau sulaukia pasiūlymų grįžti prie ją džiuginusios veiklos – modelio darbo.
Rima Triškutė
Rima Triškutė / „Face Diary“ nuotr.

Naujoje fotosesijoje Rima pristato savo draugės, kosmetologės Editos Debesienės vystomam prekės ženklui „Face Diary“ kurtus grožio specialisčių darbo drabužius.

„Šįkart pasiūlymą fotografuotis priėmiau nė nedvejodama – juk šis darbas tikrai išskirtinis, nes tai – mano draugės Editos naujas projektas. O savus visuomet reikia palaikyti. Labai smagu pasidžiaugti artimo žmogaus naujais laimėjimais.

Man be galo smagu matyti Editą, dideliais žingsniais kopiančią į piramidės viršūnę. Ji – mano draugė, mano kosmetologė ir panašu, kad jau greit galėsiu dėvėti ir jos kuriamus drabužius net ir kasdienai“, – pasakojo R.Triškutė.

„Face Diary“ nuotr./Rima Triškutė
„Face Diary“ nuotr./Rima Triškutė

Paklausta, kodėl pastaraisiais metais taip vengė viešumos, moteris neslepia – buvęs gyvenimas „ant lagaminų“, pasiruošimas tarptautiniams grožio konkursams stipriai išvargino bei atėjo suvokimas, kas visa tai – laikina.

„Supratau, kad noriu stabilumo. Tad visa galva pasinėriau į savo verslą, kelionių agentūrą. Bet tada atėjo suvokimas, kad nesijaučiu laiminga ir aukoju tikrai daug – nuo ryto iki vakaro sėdėjimas prie kompiuterio ekrano ir darbų organizavimas darbuotojams tikrai nėra man, o mano vystomi kiti projektai man teikia kur kas daugiau laimės ir ramybės.

Prie viešumos vengimo prisidėjo ir skyrybos po devynerius metus trukusių santykių su gyvenimo partneriu. Tad atverstas naujas puslapis ir labai netikėtai pasipylę pasiūlymai fotografuotis grąžina mane dalinai prie modelio darbo“, – džiaugėsi Rima.

Fotosesija:

Profesionalaus tarptautinio modelio duonos ragavusi moteris prisimena ne vieną įspūdingą fotosesiją, tačiau būta ir labai pavojingų. Viena tokių – įvykusi Stambule.

„Turėjau fotografuotis ant didžiulio viešbučio stogo, mat drabužių dizainerei reikėjo nuotraukų miesto panoramos fone. Vėjas tądien buvo didžiulis, o pozuoti reikėjo avint aukštakulnius.

Bet po 15 minučių dizainerė pasakė, kad velniop aukštakulnius, nes tai tikrai pavojinga, o basomis bus kur kas stabiliau. Nuotraukos buvo tikrai tobulos, džiaugiuosi, kad nugalėjau baimę ir darbu užsakovai buvo patenkinti“, – prisiminė R.Triškutė.

„Face Diary“ nuotr./Rima Triškutė
„Face Diary“ nuotr./Rima Triškutė

Išvydusi neseniai vykusios „Face diary“ drabužių grožio specialistėms fotosesijos nuotraukas Rima neslėpė susižavėjimo.

„Fotosesijos – man įprastas darbas. Tačiau šįkart dėvėti rūbai man taip patiko, kad nesinorėjo net nusirengti. Ypač baltų aptemptų kelnių. Drabužis tarsi prilipo. Esu liekna ir aukšta, tad tikrai labai sunku rasti sau tinkamas kelnes. Jau laukiu, kada galėsiu jas įsigyti“, – sakė ji.

Puikiu fotosesijos rezultatu džiaugėsi ir projekto sumanytoja kosmetologė Edita Debesienė.

„Labai džiaugiuosi bendradarbiavimu su Rima. Ji su kolege puikiai perteikė mano kurtų darbo kostiumų estetiką“, – sakė ji.

Edita Debesienė atvira – idėja sukurti darbo drabužius grožio specialistėms gimė supratus, kad įsigyti gražią aprangą yra neįmanoma misija.

„Ilgą laiką stebėjau keistą tendenciją – kuriasi naujos grožio klinikos bei salonai, tobulinami lazeriai, priemonės, tačiau specialisčių apranga išlieka tokia pati daugybę metų. Pati susidūriau su problema, ieškodama rūbų darbui: jei modelis tinka, tai audinys prastas ar spalvos negražios, netinkančios darbe, kur svarbu grožis ir estetika.

Supratau, kad visi galvoja apie audinio ilgaamžiškumą ir paprastumą, tačiau nepamiršta „papuošti“ kniedėmis bei plačiais metaliniais užtrauktukais, kas, mano nuomone, šiais laikais yra nederantis komplektas. O ką jau kalbėti apie kelnes, kurios atrodo kaip ligoninių seselių – plačios ir neišvaizdžios...

Šiais laikais niekas taip nenori rengtis. Todėl kolegės ieško rūbų paprastose parduotuvėse, kad atrodytų gražiau. Nutariau užpildyti šią spragą ir pasiūlyti grožio specialistėms madingus, funkcionalius ir estetiškai atrodančius darbo rūbus“, – sakė Edita.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis