Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Prekybos ir pramogų centras „Ozas“ pasidalino stilingo rudens mados tendencijomis

Atvėsus orams vis dažniau tenka sukti galvą, kaip neapsilenkti su mada šaltuoju metų sezonu. Šią mįslę įminti ėmėsi prekybos ir pramogų centras „Ozas“, kuris savo lankytojus nudžiugino loterija „Mano stilingas ruduo“. Spalio 17 ir 18 dienomis net trys loterijos nugalėtojai buvo apdovanoti 2000 litų vertės „Ozo“ čekiu bei profesionalių „KUKLA Beauty Box“ stilistų konsultacija.
2011/2012-ųjų rudens ir žiemos sezoną dominuoja garstyčių spalvos geltona, raudono vyno, baklažanų mėlynumo atspalviai.
2011/2012-ųjų rudens ir žiemos sezoną dominuoja garstyčių spalvos geltona, raudono vyno, baklažanų mėlynumo atspalviai. / Prekybos centro „Ozas“ nuotr.

„Turėjome tris skirtingo tipažo nugalėtojas – jos skyrėsi ir amžiumi, ir poreikiais. Kuriant įvaizdį, labai svarbu atsižvelgti į žmogaus asmenybę, juk jaunos studentės ir solidžios moters stilius negali būti vienodas. Laimei, „Oze“ yra platus asortimentas parduotuvių, kur kiekvienas lankytojas gali rasti tai, kas tinka būtent jam. Apstu stilingų, bet įperkamų rūbų, nemenkas pasirinkimas kokybiškų „brandinių“ parduotuvių. O svarbiausiai, jog viskas surikiuota: batai vienoje prekybos centro dalyje, rūbai kitame. Tai padeda žmogui koncentruotis ir apsiperkant nenuklysti ten, kur tau nereikia“, – kalbėjo stilistė Agnė Gilytė.

Pasak jos, pagaliau atėjo tokia mada, kai dominuoja aukso viduriukas. „Šį sezoną mada po truputį normalėja. Nebeliko griežtų taisyklių, jog dominuoja tik didelės ar mažos rankinės, aukštas ar žemas kulnas, smailos ar bukos batų nosys. Rudenį ir žiemą itin stilinga puoštis megztais rūbais: dideliais megztiniais, plačiais šalikais. Vis dar populiarus šiek tiek berniukiškas stilius, kai vyriškus marškinius galima dėvėti ant tamprių ar, susijuosus dirželiu, derinti prie aukštakulnių. Moterys gali drąsiai rinktis: arba pabrėžti moteriškumą ir išryškinti kūno linijas, arba eksperimentuoti rengiantis laisvesnio silueto rūbus“, – patarimais dalinosi A.Gilytė.

Šį sezoną neliko griežtų taisyklių, jog dominuoja tik didelės ar mažos rankinės, aukštas ar žemas kulnas, smailos ar bukos batų nosys, – sakė A.Gilytė.

Prekybos centro Ozas nuotr./2011/2012-ųjų rudens ir žiemos sezoną dominuoja garstyčių spalvos geltona, raudono vyno, baklažanų mėlynumo atspalviai.
Prekybos centro „Ozas“ nuotr.

Visgi, stiliaus vingrybes išmananti moteris pabrėžia, jog tai, kas madinga, nebūtinai kiekvienam tinka. „Niekuomet nereikia perspausti ir aklai vaikytis madų. Juk ilgas, apsmukęs megztinis tinka tikrai ne kiekvienai figūrai, lygiai kaip ir dabar taip pamėgti pilnapadžiai batai. Geriau prisiderinti tam tikras madingas detales. Jeigu yra galimybė, atkreipkite dėmesį į spalvas. Šį rudens ir žiemos sezoną dominuoja garstyčių spalvos geltona, raudono vyno, baklažanų mėlynumo atspalviai. Derinkite jas, žaiskite su kontrastais. Populiaru auksinės, sidabrinės detalės ir rūbai, tačiau su metalų spalvomis reikia padirbėti, kad neatrodytumėt juokingai. Jeigu garderobe mėgstate juodą spalvą, nepabijokite ryškesnių akcentų: raudonos rankinės, violetinio šaliko – tikrai neapsiriksite“, – naujausias tendencijas vardino A.Gilytė.

Stilistė tikina, jog kūrybingai ir gerai atrodyti – nėra didelė prabanga: „Ir „Ozo“ loterijos laimėtojas įtikinome, jog didesnių investicijų reikalauja dažniau dėvimi rūbai: striukės, paltai, batai, rankinės. Norint juos ilgiau išlaikyti, reikia rinktis geresnės kokybės. Tačiau kasdieniams rūbams įsigyti labiau nei pinigų reikia fantazijos. Tik taip galime atrodyti išties stilingai ir patogiai, net jeigu už lango darganota diena.“

Pavadinimas
 

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos