Pristatyta B-girl Nickai olimpinėse žaidynėse palaikyti skirta kolekcija: atvyko ir ji pati su mama

Šeštadienio vakarą Vilniuje pristatyta Europos ir pasaulio breiko čempionės Dominikos Banevič–B-girl Nicka įkvėpta drabužių kolekcija „Be your own hero“ (liet. „Būk sau herojus“). Kolekcija išreiškiamas palaikymas vienai stipriausių planetoje breiko šokėjų, rugpjūtį ginsiančiai šalies vardą olimpinėse žaidynėse.
Dominikai Banevič-B-girl Nicka palaikyti skirtos kolekcijos pristatymas
Dominikai Banevič-B-girl Nicka palaikyti skirtos kolekcijos pristatymas / Joanos Suslavičiūtės nuotr.

Kolekcijos pristatymo renginys atspindėjo pačios kolekcijos koncepciją – sportas, gatvės kultūra ir daugybė skirtingų meno sričių į bendrą kombinaciją Lietuvoje susijungė pirmąkart, rašoma pranešime spaudai.

B-girl Nicka džiaugiasi, kad pagaliau Lietuvos breikas turės pirmą šalies istorijoje jam palaikyti skirtą atributiką.

„Esu laiminga, kad idėja sukurti šią kolekciją kilo būtent prieš išskirtines olimpines pasaulio žaidynes – jose breikas debiutuos kaip olimpinė sporto šaka. Džiaugiuosi galėdama dar plačiau nešti žinią apie Lietuvos šokį šiame istoriniame breikui įvykyje“, – sako Europos ir pasaulio breiko čempionė Dominika.

Joanos Suslavičiūtės nuotr./Dominikai Banevič-B-girl Nicka palaikyti skirtos kolekcijos pristatymas
Joanos Suslavičiūtės nuotr./Dominikai Banevič-B-girl Nicka palaikyti skirtos kolekcijos pristatymas

Technologiškai unikali kolekcija

Pasak XR meno ir virtualios realybės kūrėjo Luko Gecevičiaus, kolekcija sukurta į vientisą dermę sujungus sportą, choreografiją, dizainą, videografiją, skaitmeninį 3D meną ir pasitelkus naujausias technologijas.

„Sukūrėme asmeninį 3D B-girl Nickos avatarą, virtualiame pasaulyje atkūrėme jos stilių, įvaizdį, net originalius šokio judesius. Šio Nickos pasaulio elementus perkėlėme ant jai palaikyti skirtų drabužių. Kolekcija unikaliai atspindi gatvės kultūrą, į bendrą sinergiją sujungia skirtingas meno sritis ir yra inovatyvus būdas pristatyti breiko čempionę“, – pasakoja L.Gecevičius.

Kolekcija atskleidžia, kokia išskirtinė ir ryški asmenybė yra B-girl Nicka bei išreiškia jai palaikymą netrukus vyksiančiose olimpinėse žaidynėse.

„Dominika – itin retas šimtaprocentinio atsidavimo savo aistrai ir ambicingumo pavyzdys, kuris be galo įkvepia. Jau netrukus palaikysime B-girl Nicką svarbiausiame sporto įvykyje, todėl norėjome sukurti pirmąją tokią – Lietuvos breikui palaikyti skirtą – drabužių kolekciją. O menininko Luko Gecevičiaus dėka šie drabužiai virto dar ir skaitmeniniais meno kūriniais“, – teigia SNYKS rinkodaros vadovė Viktorija Masiulionytė.

Pačios Dominikos noras – paskatinti siekti svajonių ir tikėti savimi.

Joanos Suslavičiūtės nuotr./Dominikai Banevič-B-girl Nicka palaikyti skirtos kolekcijos pristatymas
Joanos Suslavičiūtės nuotr./Dominikai Banevič-B-girl Nicka palaikyti skirtos kolekcijos pristatymas

„Šokis man – geriausias būdas išreikšti save. Linkiu kiekvienam atrasti tokią veiklą, kuri teikia malonumą ir padeda pasakoti apie tai, kas tu esi. Jei iš visos širdies tiki tuo, ką darai, pilnai atsiduodi savo aistrai ir sunkiai dirbi, atsiveria nuostabios galimybės. Būtina niekada nepamesti tikėjimo savimi. Būtent tai ši kolekcija simbolizuoja – būkime patys sau herojai – ir šią žinią skleis visi, kurie kolekcija pasipuoš“, – motyvuoja B-girl Nicka.

Fotogalerija:

B-girl Nicka – Lietuvos atstovė olimpinėse žaidynėse

D.Banevič–B-girl Nicka yra viena iš 16 stipriausių planetoje breiko šokėjų, vasarą susitiksiančių olimpinėje aikštelėje Paryžiuje.

Lietuvos vardą ginsianti Europos ir pasaulio breiko čempionė teisę dalyvauti olimpinėse žaidynėse iškovojo praėjusiais metais Belgijoje vykusiame pasaulio čempionate.

Praėjusiais metais B-girl Nicka pripažinta Lietuvos metų sportininke ir tapo pirmąja šokių atstove, pelniusia šį titulą.

Kolekciją kūręs L.Gecevičius – „Aetherways“ autorius

LGecevičius žinomas kaip konceptualaus „Aetherways“ pasaulio, kuriame nepaisant kultūrinių ir socialinių iššūkių, skleidžiamos žmones vienijančios idėjos, autorius.

Savo kūryboje jis naudoja naujausias „Motion Capture“ ir „Metahuman Animator“ technologijas, darbus yra pristatęs „GO!NFT Berlin”, „O2 Studio”, „SXSW” ir „OMR” parodose, kūrė reklamas vieniems žinomiausių pasaulyje prekinių ženklų: FIFA, Porsche, Puma, Warner Music.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis